Hoe wij merken versterken? Dat tonen we je graag aan de hand van enkele opmerkelijke projecten. Laat je hier gerust inspireren door deze straffe brand stories. Kies een tool Bedrijfsevenementen Beurzen Branding & Campaigns Branding & Graphics (-) Branding / Strategie Congressen & seminaries Content creation Direct Mailing E-Commerce Employer branding / HRM Hybride events Incentives Influencer marketing Intranet & extranet Lead generation Locatieontwikkeling Loyalty Platform Marketing automation Online Advertising Online Marketing Search Engine Advertising (SEA) Search engine marketing Social media advertising Sportmarketing Standenbouw Video & Motion Graphics Webapplicaties Websites Kies een sector Construction Food & Beverage (-) Health & Care (-) Home & Living Industry Retail (-) Services Markt Internationaal Nationaal Campagne type Business Consumer Urbanique Een nieuwe naam in urbanisatie Ronald McDonald Kinderfonds Ronald McDonald Kinderfonds in de spotlights Kreatos Digitale & creatieve restyling voor Kreatos Wunderbar Wunderbar vegan krijgt nieuwe look Stockhabo Coole 360° rebranding voor Stockhabo Van Hool Van Hool slaat nieuwe weg in Indaver Probleemloze lead generation voor Indaver Astel Medica Lancering Bacterelax roept juiste emoties op Energia Geslaagde lancering voor Energia Earnieland Earnieland krijgt facelift voor meer impact Innoventis One Innoventis One lanceert apothekersmerk Kela Pharma Rebranding Folavit 0,4: van generiek naar niche Zanussi Zanussi zet in op video Dypcare Zuivere zachte look voor Dypcare Tyles Tyles versterkt merk in stijl AZ Sint-Lucas AZ Sint-Lucas laat hartverwarmende indruk na Sportline Sportline. Dressed to win. Mol CY IJzersterke employer branding voor MOL CY AEG Influencer marketing valt in de smaak bij AEG Aminolabs Aminolabs boost internationale positie Moments Furniture Moments furniture mikt op meer conversies GLS GLS scoort met crossmediale lanceringscampagne Fujirebio Fujirebio doorstaat de test met glans Metagenics Inventief campagneconcept voor Metagenics Healtech Een prikkelende communicatieaanpak voor Healtech Uri-cran Pikant concept voor Uri-cran Aca Pharma ACA Pharma krijgt nieuw communicatieconcept Bobbejaanland Bobbejaanland kleurt zijn b2b-imago Wilink VIA STAPPENPLAN NAAR HOGERE PERFORMANCE Living Tomorrow Nadenken over communicatie van morgen Meer laden