Aminolabs
Door overnames in Duitsland en Kroatië groeide de Hasseltse hightechproducent van -sport- en gezondheidsvoeding op korte tijd uit tot een wereldspeler. Dat vroeg om een nieuwe positionering, zowel in de markt als bij de medewerkers, waarvan het aantal verdubbelde. Een uitdaging waar D’M&S graag de tanden in zette.
PATTYN
Met zijn nieuwe productlijn zorgde verpakkingsspecialist Pattyn voor een absolute doorbraak in zijn markt. Meer dan gewone productcommunicatie, verdiende dat een strategische marktbenadering
Bobbejaanland
Geen betere periode dan de zomer om er met het hele gezin op uit te trekken. Naar Bobbejaanland, bijvoorbeeld. Een aanstekelijke reclamespot op radio en tv moest jong en, vooral, oud(ers) daarvan overtuigen. Wij gaven de campagne een leuke twist.
Henco
Zijn sterk imago extra in de kijker zetten en professionele klanten nog gerichter benaderen. Vooral online. Zo gezegd, zo gedaan. Met een dynamisch contentmarketingplan en een power update van zijn concept visual springt Henco er vandaag meer dan ooit uit.
PSA Antwerp
Met zijn 3.000 medewerkers is PSA Antwerp een belangrijke werkgever in de Antwerpse haven. Om de groei te ondersteunen, zijn dringend IT’ers, elektriciens en mecaniciens nodig. PSA Antwerp kwam bij ons met de vraag: hoe kunnen we de beste technische profielen aantrekken?
PlasticsEurope
'Together we must save our oceans from litter'. Dat was het thema van Polytalk 2018. Het internationale event vond dit jaar plaats op 26 en 27 april in het Westin Dragonara resort in Malta. Het eventteam van D'M&S stond al voor de tweede keer aan het roer en zorgde opnieuw voor een rimpelloze organisatie.
Grohe
GROHE introduceert met de Sensia Arena douche-wc een nieuwe vorm van toilethygiëne. Wij gaven die boodschap meer weerklank met een stijlvolle crossmediale campagne die een professioneel publiek én de consument moest inspireren en converteren.
Moments Furniture
Moments wil zich internationaal sterker profileren als specialist in zorgmeubilair en ontwerper van zorginterieurs. Na een strategische denkoefening, ontwikkelden we een compleet nieuw online platform met het oog op meer waardevolle bezoekers en conversies. Maar ook offline zorgden we voor de nodige ondersteuning.  
Daflon
Daflon 500 verlicht de symptomen van de chronische veneuze insufficiëntie. Omdat het heel wat voeten in de aarde heeft om uit te leggen wat dat precies betekent, zetten we ons beste beentje voor en ontwikkelden we een verhelderende POS-campagne voor in de apotheek.
Watts Insulation
Watts Benelux heeft een verbeterde huisstijl en daarom stak D’M&S zijn documenten in een nieuw jasje. We herwerkten verschillende productbrochures en creëerden ook andere salestools, bijv. voor de lancering van OneFlow en de herpositionering van Microflex.
Metagenics
Wie al eens een stressmomentje heeft, is met MetaRelax goed geholpen. Om het voedingssupplement van producent Metagenics extra in de kijker te zetten, werkten we een nieuwe, welgemikte b2c-campagne uit. Crossmediaal, dat spreekt voor zich.
Westvlees
Onze klant Westvlees lanceert een nieuw merk op de markt. De vleesleverancier vroeg ons een naam plus opvallende branding uit te werken die maximaal de aandacht trekt van zijn doelgroepen. Een varkentje dat we met veel plezier wassen!
Vink
Weinig mensen weten dat distributeur Vink ook afsluiters verdeelt. Hoog tijd dus om zijn doelgroep daarvan op de hoogte te brengen. D’M&S ontwikkelde een 3-delig concept dat we gebruikten voor een direct mailing en voor de aankleding van de beursstand van Vink.
Roto
Roto heeft een nieuw online loyaliteitsplatform: Rotogether. Daarmee wil de producent van beslagsystemen voor ramen en deuren de band met zijn installateurs, handelaren en verwerkers versterken en deuren openen naar meer trouwe klanten. Wij ontwikkelden het platform en verzorgden de communicatie van a tot z.
Mitsubishi Electric
De populariteit van ecologisch verwarmen & koelen stijgt en daar speelt Mitsubishi Electric graag op in. Om (potentiële) klanten wegwijs te maken in het assortiment, creëerden we een overzichtelijke infographic. Deze rolden we uit naar een beurswand voor Batibouw én een online tool die bezoekers wegwijs maakt op de website. Een knap staaltje crossmediale communicatie!
Derbigum
Het vertrouwen versterken bij de consument én de dakdekker. Naamsbekendheid boosten en leads genereren. De campagne die we voor Derbigum ontwikkelden, had verschillende doelen, maar wilde toch vooral van de daken schreeuwen dat Derbigum top is.
Brocom
Eind vorig jaar ontwikkelden we nog www.makelaarinverzekeringen.be, de nieuwe, gebruiksvriendelijke website voor Brocom, de organisatie achter Je Makelaar. Ter ondersteuning hiervan maakte ons online team nu ook twee lead generation tools, één voor het Autosalon en één voor op Batibouw. Het doel? Het contact stimuleren tussen (potentiële) klanten en lokale makelaars.
AEG
Gezond koken. Met de juiste toestellen heb je dat in een handomdraai voor mekaar. Een oven met stoomfunctie is zo’n must-have voor liefhebbers van het betere kookwerk. Met Batibouw in zicht stoomden we voor AEG België een campagne klaar die deze smaakmakers van de gezonde keuken extra in de kijker zette. Ons recept?
Victoria
Het juwelenmerk Victoria vroeg ons een nieuwe website te maken die niet alleen gebruiksvriendelijk is voor de bezoekers, maar ook eenvoudig aan te passen is door Victoria zelf. D’M&S ging aan de slag en maakte behalve een nieuwe site ook een nieuw logo & huisstijl, een ‘lookbook’-video & foto’s én organiseerde het lanceringsevent van de nieuwe collectie.
EnergiQ
Scolarest, onderdeel van de Compass Group, beheert in België talrijke restaurants in onderwijsinstellingen, in alle netten. Meer dan lekkere maaltijden bereiden, wil het vandaag de directie, de leerlingen en hun ouders actief bewustmaken van de nood aan een gezond eetpatroon. D’M&S zette die missie kracht bij met een dynamisch en activerend online platform: EnergIQ.
Grandeco
Wallfashion-specialist Grandeco trakteerde zijn medewerkers op een familiedag in heuse festivalstijl! De feeërieke pop-upbar Treelove in Tielt was op 17 september het decor voor een dag vol fun. Onze eventplanners leidden de dag in goede banen en voorzagen kinderanimatie, foodtrucks, een fotozoektocht, een dj en meer!
Seyntex
De branding van technisch textielproducent Seyntex was toe aan een upgrade. Onze communicatiespecialisten ontwikkelden een creatieve en crossmediale marketingstrategie waarmee Seyntex zich daadkrachtig positioneert op de internationale b2b-markt.
Bourgon
Ham, spek, salami, wildpaté. Het is maar een greep uit het assortiment van Bourgon. Om die rijke variatie aan vleeswaren én het vakmanschap van de slager te promoten, stelden wij een gesmaakte campagne samen.
Alheembouw
De website van projectontwikkelaar Alheembouw kreeg een nieuw kleedje én we maakten een corporate movie die het bedrijf op een aantrekkelijke manier in de picture zet.
GLS
Om het nieuwe merk GLS-ONE top of mind te maken, combineren we een online marketingstrategie met een nationale televisiecampagne rond de Rode Duivels.
Fujirebio
Fujirebio ontwikkelde een nieuwe test die Alzheimer in een vroeg stadium opspoort. Het healthcarebedrijf vroeg ons een online strategie uit te werken die zowel het grote publiek als de medische professionals sensibileert en activeert.
Overstock
Overstock, verdeler van tuin- en interieurmeubelen, heeft een rijkgevulde productcatalogus. Met de zomer in zicht zette de retailer zijn compacte Bristol tuinsets in het zonnetje ... in een kleine, kleurrijke catalogus.
Tupperware
Op mooie zomerdagen trok Tupperware de afgelopen jaren met de fiets naar zee. Het bekende Amerikaanse merk van plastic huishoudproducten wilde er mensen warm maken voor een frisse uitdaging.
Metagenics
Metagenics, wereldwijde koploper in de productie en distributie van voedingssupplementen, wou de verkoop van een van zijn producten een boost geven. CurcuDyn, een geneesmiddel zonder voorschrift dat stramme spieren, pezen en gewrichten versoepelt, kreeg een inventief campagneconcept mee.
Agfa Materials
Agfa Materials, een divisie van AgfaGevaert, pakte op de grootste PVvakbeurs in China uit met UNIQOAT, een revolutionaire backsheet voor zonnepanelen. Wij zetten de lancering van deze innovatie kracht bij met een toepasselijk conceptbeeld en een mix van communicatietools.
Honda
Al sinds 1973 organiseert automobielfabrikant Honda de NHC Conventie, een wereldwijd event waaraan Hondawerknemers uit meer dan 30 landen deelnemen. Honda België verzorgde in juni de lokale editie in Brussel. We ontwierpen hiervoor een sterk concept(beeld) en werkten een waaier aan offine communicatietools uit.
AZ groeninge
AZ groeninge pakte uit met een nieuwe campus en D’M&S mocht de 3 grootse openingsevents organiseren én alle communicatietools ontwikkelen, zoals een website, uitnodigingen en registratieplatforms.
Pauwels
En of de samenwerking tussen D’M&S, Pauwels Sauzen en wereldkampioen veldrijden Wout van Aert gesmeerd liep! De commercials die bij de start van het cyclocrossseizoen 2017 op VTM te zien waren, smaken alvast naar meer.
Arteco
Voor Arteco, Europees marktleider in koelstoffen voor de automobielindustrie, ontwikkelden we een 4e conceptbeeld dat Arteco gebruikt in een wereldwijde campagne.
Healtech
Healtech ontwikkelt en produceert machines die de elektronische verbindingen in het lichaam herstellen en de patiënt zo genezen. D’M&S bedacht niet alleen de naam van het nieuwe bedrijf, maar werkte ook de volledige communicatie errond uit: van logo, huisstijl, website en video’s tot een creatief concept dat deze nieuwe vorm van geneeskunde uitlegt.
Belgosuc
Belgosuc produceert halffabrikaten op basis van natuurlijke suikers voor de ambachtelijke en industriële voedingsindustrie. Om klanten en potentiële leads vertrouwd te maken met zijn activiteiten en assortiment, brachten wij de printcommunicatie op smaak .
Poppies
Meesterbakkerij Poppies klopte aan bij D’M&S met de vraag haar website in een nieuw jasje te steken. Een opdracht die wij maar wat graag ter harte namen. Onze experts tekenden de nieuwe structuur uit en realiseerden een moderne, aantrekkelijke en performante site.
Compass Group
Op 1 juni organiseerde ons eventteam de 'Battle of the Chefs' voor foodservicespecialist Compass Group. Tijdens de finale in Tour & Taxis streden 10 koksteams om de titel ‘Signature Dish of the Year’. De 250 gasten genoten met volle teugen van het kookspektakel.
Oystershell
Insectenbeten of stekende zon. Met de Picasol-verzorgingsproducten kan iedereen onbezorgd op vakantie. Farmabedrijf Oystershell bond op zijn nieuwste webstek de strijd aan met zomerse plaaggeesten. Wij leverden de tools om Picasol online te promoten.
Uri-cran
Farmaceutisch bedrijf Merck Consumer Healthcare zocht naar een subtiel maar opvallend concept om een van zijn producten te promoten bij de vrouwelijke doelgroep. Wij ontwikkelden een prikkelende campagne die weinig aan de verbeelding overliet.
Aca Pharma
Om executive search kantoor Altior duidelijk te positioneren bij bedrijven, ontwikkelde D’M&S een krachtig concept met een opvallend beeld van een papieren eenhoorn. We vertaalden dit concept naar een in het oog springende direct mailing voor klanten en prospects, en trokken de lijn door naar een opgefriste offline en online huisstijl.
Amplifon
Gehoorspecialist Amplifon wilde het grote publiek informeren over gehoorverlies en de oplossingen die het daartoe in zijn hoorcentra aanbiedt. Wij gaven de campagne de nodige weerklank en voorzagen origineel infomateriaal.
Stichting tegen Kanker
Elke twee jaar deelt Stichting tegen Kanker beurzen (grants) uit aan wetenschappers die een belangrijke bijdrage leveren aan het onderzoek tegen kanker. Dit jaar maakte ons eventteam van deze prestigieuze gelegenheid een stijlvolle awardceremonie. Een schot in de roos.
Bobbejaanland
Bobbejaanland is het plezantste land voor professionals en bedrijven. Een teambuilding, personeelsfeest of ander evenement. Het pretpark in Lichtaart mixt met plezier business en fun. Met een opvallend b2b-concept en een crossmediale mix van communicatietools zetten we dat extra in de verf.
KBC Autolease
KBC Autolease kiest voluit voor multimodale mobiliteit. Wij hielpen de autoleasemaatschappij mee de communicatie rond deze strategische koerswijziging op het juiste spoor te zetten.
Danilith
Op donderdag 23 maart opende Danilith de deuren van zijn nagelnieuwe kijkwoning in Wortegem-Petegem. Om deze bijna-energieneutrale (BEN) woning voor te stellen aan zowel stakeholders en klanten als aan eigen personeel, schakelde de bouwonderneming D’M&S in. Onze communicatie-experts realiseerden niet alleen brochures, radiospots, persboodschappen en andere communicatie rond de opening, maar organiseerden ook het succesvolle openingsevent zelf.
Dossche Mills
Hoe kunnen we onze klanten beter ondersteunen in hun dagelijkse activiteiten? Dat was de vraag van de Dossche Mills. Ons antwoord? Het online bakkersplatform ‘My Dossche Mills’.Daarnaast stonden wij ook in voor het produceren van de video. Via de beursstand en een poster maakten we het online platform bekend bij het bakkerspubliek.
Philips TV
Android, AmbiLux, AmbiLight … Dé tv bestaat niet voor Philips TV. De elektronicagigant heeft een tv voor elke doelgroep en vroeg D’M&S om zijn verschillende Facebook- en AdWords-campagnes in goede banen te leiden.
Promeco Tempcontrol
Promeco ontwikkelde een nieuwe technologie die voedsel op een bord, in een glas of kom gedurende langere tijd op de juiste temperatuur houdt. Om Tempcontrol onder de aandacht te brengen van fabrikanten van tafel- en kookgerei, ontwikkelden we een sterk conceptbeeld dat we integreerden in de website én een b2b infobrochure.
Mitsubishi Electric
Volgens Mitsubishi Electric is een warmtepomp dé oplossing voor koelen, verwarmen & ventileren en dat moet iedereen weten! Daarom ontwikkelde D’M&S een geoptimaliseerde website die de consument van naaldje tot draadje informeert over alle aspecten van de warmtepomptechnologie. Om de site extra kracht bij te zetten, maakten we ook een video én ontwikkelden we beursmateriaal voor Batibouw.
Solvint
Het complexe dienstenaanbod van supply managementspecialist Solvint vatten in 1 helder concept. Dat was de missie die onze marketingexperts voor ogen hadden. We ontwikkelden het concept ‘unexplored potential’, dat bestaat uit 3 sterke visuals en integreerden het in de nieuwe website en offline marketingtools. Het resultaat? Een campagnebeeld dat in 1 oogopslag duidelijk maakt waar Solvint voor staat.
Altior
Om executive search kantoor Altior duidelijk te positioneren bij bedrijven, ontwikkelde D’M&S een krachtig concept met een opvallend beeld van een papieren eenhoorn. We vertaalden dit concept naar een in het oog springende direct mailing voor klanten en prospects, en trokken de lijn door naar een opgefriste offline en online huisstijl.
Hainan Airlines
10 jaar geleden landde het eerste vliegtuig van de Chinese luchtvaartmaatschappij Hainan Airlines vanuit Bejing in Brussel. Om dat te vieren nodigde het in september 250 relaties uit voor een ‘east meets west’ event.
Baltimore
Op Chillventa, de vakbeurs voor de koelindustrie in het Duitse Nürnberg, lanceerde Baltimore Aircoil Company (BAC) een corporate image dat zijn duurzaamheidsstreven en ecologische ambities kracht moest bijzetten. Wij tekenden voor het beeld én de stand.
Zoute Events
Het prestigieuze oldtimerfestival Zoute Grand Prix was dit jaar aan zijn zevende editie toe. D’M&S verzorgde niet alleen opnieuw de perscommunicatie, maar nam ook de online marketing én de organisatie van het vipluik in Kortrijk voor zijn rekening.
Greenyard
Vorig jaar vormden een aantal sterkhouders uit de Belgische groente- en fruitsector een nieuwe groep: Greenyard. Daarmee ontstond een van de grootste leveranciers van groenten en fruit ter wereld. De fusie was de groene draad doorheen het eerste jaarverslag dat we voor de kersverse groep ontwikkelden, in print en online.
Gates
Gates, de producent van aandrijfriemen, wou zijn distributeurs laten kennismaken met een nagelnieuw product: de Quad-Power4, de eerste pasklare riem die geen onderhoud vraag. Wij leidden de communicatie in goede banen, zowel off- als online.
Imperial Meat Products
Imperial Meat Products lanceerde in de marge van Tavola, de vakbeurs voor de fijne en verse voeding in Kortrijk, zijn online platform voor de slager-vakman. D'M&S verzorgde de product launch, het volledige communicatietraject én de ontwikkeling van het webplatform.
Danilith
Bouwonderneming Danilith hanteert al ruim een jaar een nieuwe communicatiestijl. Een opgefrist design, tal van printtools, advertentie- en radiocampagnes, een huizenhoge beursstand en een gloednieuwe website later, is het tijd voor een evaluatie. Wat heeft onze performance marketing aanpak opgeleverd?
PlasticsEurope
Hoe plaats je de afvalproblematiek op zee in de kijker tijdens een congres met deelnemers uit de hele wereld? Met een beeld dat ook zonder uitleg in 7 talen de boodschap overbrengt. Een beeld dat verder overal wordt doorgetrokken. D’M&S ontwikkelde deze conceptvisual, tekende voor de communicatie én leidde het event in goede banen. Proper gedaan!
Devan
Een nieuwe hoofdzetel. Dat verdient een waardige housewarming. Volgens een feestconcept dat niet alleen innovatief en creatief, maar ook transparant, functioneel, rechtlijnig en duurzaam moest zijn. D’M&S verzoende al deze eisen in een memorabel evenement.
Ergodôme
Hoe kunnen we zo veel mogelijk geïnteresseerde prospects online omzetten in tevreden klanten? Dat was de vraag van Ergodôme. De specialist in ergonomische meubels klopte aan bij D’M&S en werd beloond met een conversiegedreven online marketingstrategie.
Dejond
De Tubtara blindklinkmoeren zijn plaatmoeren die blind geplaatst kunnen worden. Voor de nieuwe b2b-website en de restyling van het logo gingen we echter allesbehalve blind te werk.
Wilink
Vastgoed met een optimaal rendement. Dat biedt vastgoedplanner Wilink aan onder het kwaliteitslabel Wilink Selection. Met de dubbele doelstelling als rode draad – meer conversies en een hogere naambekendheid – stippelden we een gerichte online marketingstrategie uit.
Gyproc
Wie de vijf basisassortimenten van Gyproc gebruikt, kiest voor een perfecte afwerking van wanden en plafonds in gipskarton. Om de doe-het-zelver daarvan te overtuigen en hem na een onlinebezoek ook echt naar de winkel te leiden, namen we hem mee op een customer journey. Geen lukraak gekozen traject, maar eentje dat de consument bewust van Awareness over Consideration naar Conversion stuurt.
Tintto
Tintto is een kwaliteitslabel voor zelfstandige interieurdecoratiezaken. Het illustreert de expertise en de professionele aanpak van de winkels. Om het label beter bekend te maken bij het grote publiek gaven we de huisstijl en het logo een nieuwe ‘decoratie’ en vertaalden we ze in een combinatie van online- en offlinetools.
Saint-Gobain Glass
Bouwmaterialengroep Saint-Gobain blies vorig jaar 350 kaarsjes uit. Dat vierde de afdeling Glassolutions samen met enkele geprivilegieerde klanten en verdelers in Versailles, de plaats waar het allemaal begon. D’M&S Events regelde een koninklijke ontvangst.
Eternit
Opbouwpanelen op het dak zijn visueel storend in het straatbeeld, de geïntegreerde Solesia zonneleien en -pannen niet. Zo discreet deze esthetische oplossing is, zo opvallend is het advertentieconcept dat we voor Eternit uitwerkten.
Voka
Dat een nieuwjaarsreceptie geen verplicht nummer hoeft te zijn, bewees D’M&S Events met de nieuwjaarsdrink van Voka. We maakten er een boeiende bijeenkomst van, in een fraai kader en met een sterke boodschap in een dynamische verpakking
Phoenix Contact
Een complex probleem verstaanbaar uitleggen. Het is allesbehalve een sinecure. Een kunst bijna, maar wel een waarvan wij de geheimen kennen. ‘Keep it simple’ is daar een van.
OSMO
Hoe maak je kinderen verlekkerd op verse groenten? En hoe bezorg je ze groene vingers? Voor meststoffenfabrikant OSMO lanceerden we daarvoor ‘Zie ze groeien’, een educatief schooltuinproject dat de leerlingen maximaal betrekt.
Danilith
Op een efficiënte manier nieuwe klanten overtuigen, het is de dagelijkse bekommernis van bouwbedrijf Danilith. Wij bedachten een gloednieuw concept – Home made Homes – en bepaalden de tools die tot nieuwe leads leiden.
HeidelbergCement
Hoe motiveren we opnieuw zoveel mogelijk mensen om deel te nemen aan de Quarry Life Award? Ons antwoord? We bouwden voort op de vorige campagnes en gaven het online platform een make-over.
Living Tomorrow
Living Tomorrow stimuleert ondernemers in een innovatieve omgeving. D’M&S zoekt continu naar innovatieve technieken waarmee we voor diezelfde ondernemers het verschil kunnen maken. Dat wij in zee zouden gaan met Living Tomorrow was dus een logische stap.
Hoya Vision Care Belgium
De vakopticien bedient de brildrager op zijn wenken. Om de laatste ervan te overtuigen naar de eerste te trekken, werkten we voor brillenglazenproducent Hoya een promotiecampagne uit die de verkoop fors de hoogte injoeg.
BelgoControl
Het nieuwe jaar inzetten? Daar is de obligate receptie. Niet zo voor Belgocontrol. In de controletoren van de luchtverkeersleider tilden we de traditionele drink naar hogere regionen.
Ardo
Een originele locatie, een concept dat er naadloos bij aansluit en een afwerking tot in de kleinste details. Die heilige drievuldigheid zorgt voor events met de verhoopte return. Zo ook voor diepvriesgroenteproducent Ardo na ‘vier dagen in het veld’.
ROCKWOOL
Een boot die onder de waterlijn naadloos overgaat in een gigantische rode ballon. Een tot de verbeelding sprekende visual illustreert perfect het lichte gewicht van de ROCKWOOL isolatieoplossingen.
Brasserie Haacht
Met Adler heeft Brouwerij Haacht een echte premiumpils in zijn rangen. De doelgroep? Niet het bruin café, maar wel de trendgevoelige jongvolwassene met zin voor avontuur. Onze zoektocht leidde naar een campagnebeeld dat het avontuurlijke imago van het luxebier opfrist én versterkt.