Online shopping platform Earnieland heeft een facelift gekregen. Verbeterde usability. Nieuwe functionaliteiten. Aantrekkelijk en fris design. Een app. Earnieland 2.0 is helemaal klaar om verder te groeien en meer gebruikers te verleiden.

Logo Earnieland

Uniek concept: extra voordelig online shoppen

Earnieland is een fantastisch concept. Wie zich registreert op het online platform krijgt bij meer dan 
1200 webwinkels extra korting (cashback). De Earniecoins die je bij elke aankoop verdient, kan je 
bovendien inruilen voor exclusieve deals of vouchers. Met het succes van e-commerce nam ook Earnieland 
  een hoge vlucht. Vandaag telt het ruim 45.000 gebruikers. Om er nog meer aan te trekken, zette D’M&S als meerderheidsaandeelhouder mee zijn schouders onder een grondige vernieuwingsoperatie. Dit is Earnieland 2.0! 

We gaven de site een nieuwe look-and-feel en maakten hem een stuk gebruiksvriendelijker om meer bezoekers aan te trekken.

Vereenvoudigde UX, optimale mobile experience

De werking van de website werd flink vereenvoudigd en gestroomlijnd. Er kwam ook een browserextensie zodat je makkelijk je Earnie-account kan activeren (zonder daarvoor naar de site te moeten surfen). 
En: we lanceerden de Earnieland app voor extra veel happy mobile shopping!      

Nieuw webdesign ziet er WOW uit 

Terwijl de developers van Libaro het programmatie- en implementatietraject van Earnieland 2.0 verzorgden, gaven onze designers het platform een nieuw gezicht. Het webdesign, met het logo en de huisstijl voorop, staken we volledig in het nieuw. Earnie onderging zelfs een complete metamorfose in 3D.  Klaar om iedereen een fijne shoppingervaring te bezorgen. 

Verklarende video’s en coole 3D graphics

Hoe cool Earnieland is geworden, tonen we in enkele webmovies. Daarin leggen we uit hoe het online platform precies werkt en wat de voordelen ervan zijn. En natuurlijk steelt 3D-Earnie met zijn nieuwe looks de show. Check het uit.

Online en influencer marketing boost awareness

Om de awareness rond Earnieland te verhogen en de traffic naar de site te stimuleren, zetten we vooral in op online marketing. We monteerden de webmovies tot een tv-commercial en programmeerden die op VTM Go en op de nieuwssites van DPG Media. We plaatsten ads in Google en gingen/gaan voluit op Facebook en Instagram. We selecteerden bovendien influencers om periodieke Earnieland-acties à la back-to-school te promoten en het engagement van de gebruikers nog meer te boosten. Benieuwd? Hou de socials en www.earnieland.be in de gaten.