Waarom je site upgraden naar Drupal 10
Waarom je site upgraden naar Drupal 10
3 manieren waarop AI je copywriting kan versterken
Effectieve communicatie is de sleutel tot succesvolle relaties tussen bedrijven en klanten. AI bracht daar recent een revolutie in teweeg door de nodige tools te voorzien om efficiënter content te creëren. In deze blogpost leggen we uit hoe AI je copywriting kan versterken zodat je de zichtbaarheid en betrokkenheid van jouw product of dienst online kunt vergroten!
3 manieren waarop AI je copywriting kan versterken
Je Google Ads boosten? Dat doe je met Performance Max!
Je Google Ads boosten? Dat doe je met Performance Max!
Organic of paid social media: wat brengt het meest op?
Organic of paid social media: wat brengt het meest op?
3 belangrijke inzichten die je als bedrijf uit GA4 kan halen.
De meest gebruikte web analytics tool ter wereld, Google Analytics 3 (UA of GA3), verzamelt vanaf 1 juli 2023 geen nieuwe data meer. Dus … time to make a change! Schakel met je bedrijf over naar de nieuwe opvolger: Google Analytics 4 (GA4). Om je op weg te helpen, geven we je drie belangrijke GA4-inzichten. Efficiënt de marketinginspanningen van je bedrijf analyseren? Check!
3 belangrijke inzichten die je als bedrijf uit GA4 kan halen.
3 must-know online marketingtrends voor 2023
Het online marketinglandschap verandert voortdurend. Nu het einde van 2022 nadert, is het hoog tijd om te kijken welke trends 2023 zullen domineren. Wij geven je er alvast drie om in de gaten te houden. Lees verder en ontdek hoe deze trends je toelaten om als bedrijf concurrerend te blijven, nieuwe klanten te bereiken en te groeien!
3 must-know online marketingtrends voor 2023
5 redenen waarom een eigen merkidentiteit belangrijk is
Ieder bedrijf of merk zou een eigen identiteit moeten hebben. Hip, ecologisch, vooruitstrevend, innovatief, klassiek, … Want om succesvol te zijn, je duidelijk te kunnen profileren (ook naar nieuwe werknemers) én om je bedrijf verder te laten groeien is een uniforme merkidentiteit of brand identity onmisbaar. Dat ontdek je hier.
5 redenen waarom een eigen merkidentiteit belangrijk is
Op weg naar een wereld zonder cookies?
Op weg naar een wereld zonder cookies?
Out-of-home reclame blijft OOH!
Out-of-home reclame
blijft OOH!
Out-of-home reclame blijft OOH!
Ontdek de magische kant van POS marketing
Ontdek de magische kant van POS marketing
Ben jij klaar voor de metaverse?
Ben jij klaar voor de metaverse?
Wetgeving influencer marketing
Wetgeving influencer marketing
Waarom je offline niet mag vergeten in de mix
Waarom je offline niet mag vergeten in de mix
Scoren met e-commerce in 2022 doe je zo
Scoren met e-commerce in 2022 doe je zo
E-commerce post-Covid… What’s the deal?
E-commerce post-Covid… What’s the deal?
TikTok on the clock, ook voor bedrijven
TikTok on the clock, ook voor bedrijven
Heeft drukwerk nog een meerwaarde?
Jazeker! Drukwerk is niet uitgestorven, integendeel. Het heeft een mooie toekomst in het vooruitzicht. De lezer heeft namelijk nog steeds meer vertrouwen in print media dan in online media. En dat rendeert.
Heeft drukwerk nog een meerwaarde?
Google Analytics 3 is dood! Leve Google Analytics 4!
Google Analytics 3 is dood! Leve Google Analytics 4!
Waarom video ‘The Next Big Thing’ is in e-commerce
Door in te zetten op video bouwen e-commercebedrijven aan hun geloofwaardigheid, genereren ze meer verkeer en vergroten ze hun marktaandeel.
Waarom video ‘The Next Big Thing’ is in e-commerce
Een verhaal vertellen via videotools? Dat doe je zo!
Gebruik je video al in je communicatiemix? Bekijk dan snel onze vlog over de nieuwste videotools.
Een verhaal vertellen via videotools? Dat doe je zo!
Ontdek de kracht van digitale televisie
Ontdek de kracht van digitale televisie
Zo werkt employer branding
Trek je de juiste profielen aan? Zijn je medewerkers fiere ambassadeurs? Of kan je bedrijfsimago een boost gebruiken? Bekijk alvast eens onze vlog over employer branding.
Zo werkt employer branding
Succesvolle lead generation? Zo pak je het aan!
Digitaal accelereren om meer waardevolle leads te genereren? Ontdek in onze vlog hoe het moet.
Succesvolle lead generation? Zo pak je het aan!
Trek de aandacht met content marketing
Elke dag worden je doelgroepen overspoeld met boodschappen. Dat stelt je als merk en bedrijf voor een hele uitdaging. Hoe val je op in die tsunami van berichten? Wel, give the customer what the customer wants: gepersonaliseerde, klikklare content!
Trek de aandacht met content marketing
Communicatiegroep D’M&S investeert in groei Earnieland en Influencernetwork
D’M&S wordt hoofdaandeelhouder van de online shopping community Earnieland van Steven Spillebeen en van het digitale influencerplatform Influencernetwork.be.
Communicatiegroep D’M&S investeert in groei Earnieland en Influencernetwork
Influencer marketing, powered by Influencernetwork
Influencer marketing, powered by Influencernetwork
Bedrijven staan voor een grote digitale uitdaging
Bedrijven staan voor een grote digitale uitdaging
Haal meer uit je marketingdata
In online marketing draait alles rond data. In elke marketingactie staat de instroom van data centraal. Maar wat heb je eraan als je die data na afloop niet of niet juist gebruikt?
Haal meer uit je marketingdata
Nieuwe trends in communicatie
In een snel veranderende wereld staan bedrijven voor een pak uitdagingen. Hoe genereer je leads voor je sales? Hoe zet je jezelf in de markt? Hoe trek je nieuwe medewerkers aan? Meer dan ooit is digitalisering het antwoord.
Nieuwe trends in communicatie