Living Tomorrow

Nadenken over
communicatie
van morgen

Living Tomorrow stimuleert ondernemers in een innovatieve omgeving. D’M&S zoekt continu naar innovatieve technieken waarmee we voor diezelfde ondernemers het verschil kunnen maken. Dat ons communicatiebureau in zee zou gaan met Living Tomorrow was dus een logische stap. Initieel als partner voor hun communicatie, maar inmiddels delen we onze visie over vernieuwende communicatie ook via lezingen en workshops.

Partners in innovatie

Ons vermogen om vooruit te kijken en te innoveren, onderscheidt ons van de dieren. Maar waar zouden we staan zonder die evolutie? Die vraag stelt de campagne die we voor Living Tomorrow bedachten. De aap in denkpose moet bedrijven ervan overtuigen dat hoe we morgen leven, afhangt van wat we vandaag doen. Innovatie is daarbij een must. Een heldere boodschap verpakken in een confronterende beeldvorming, het is een van onze specialiteiten.

Nieuwe huisstijl

De swoosh van Nike, de rode letters van Coca-Cola, de M van McDonald’s, … Overal ter wereld doen ze een belletje rinkelen. Uiteraard is dat niet voor elk merk of elk bedrijf weggelegd, maar met een uniforme huisstijl schiet u al een flink stuk op. Dat besefte ook Living Tomorrow. In het zog van de evolutiecampagne lanceerden we dan ook een fris design dat in alle brochures, advertenties en de website wordt doorgetrokken.

De wereld is in volle ontwikkeling. Communicatie kan dus niet achterblijven. Innoverend communiceren, dat is de boodschap.