Een gloednieuwe winkel, een ongezien aanbod, een grenzeloze ambitie. Dat zijn de ingrediënten van het nieuwe Sportline verhaal. We zetten ons beste beentje voor en creëerden een in het oog springend conceptbeeld.

Sportieve trendsetter

Sportline is dé toonaangevende sportwinkel met vestigingen in Brugge en Roeselare. Nergens in Vlaanderen vind je op één plaats zo’n grote variatie aan topmerken van sportkledij en sportmateriaal. Ter gelegenheid van de gloednieuwe winkel in Roeselare creëerden we het concept “Enter the world of sports”. Je grenzen verleggen, tot het uiterste gaan en het beste in jezelf naar boven halen, maar altijd in stijl. “Dressed to win”, dat is waar Sportline voor staat.

Enter the world of sports

Met meer dan 3000 m² sports expertise biedt de nieuwe winkel in Roeselare een wereld aan mogelijkheden. Onder de slagzin “Enter the world of sports” springt de sportman- of vrouw dan ook letterlijk door de letter O van Sportline. In een eerste fase worden de sporten tennis en lopen uitgelicht, met de mogelijkheid om in de toekomst andere sporten in dezelfde stijl uit te werken.

Publicatie in stijl

Naast de conceptbeelden werkte D’M&S enkele publireportages uit om het nieuwe Sportline verhaal in de kijker te zetten in o.a. TUI magazine en Papillio. Met een doordachte copy en lay-out zorgden we voor een publicatie in stijl en kreeg het succesverhaal extra glans.

Een blik achter de schermen

Het bedenken van een creatief concept gaat gepaard met de nodige brainstormsessies in onze studio om zo tot het beste resultaat te komen voor de klant. Geniet mee van deze blik achter de schermen!

Benieuwd wat wij kunnen betekenen voor jullie? Contacteer ons vrijblijvend.