Hogere klantentrouw, sterkere sales
Loyalty Platforms
Houd klanten en professionals loyaal en boost je sales met een online loyalty platform in plaats van klassieke spaaracties.
Hoe pakken we dit aan?
Een loyalty platform opzetten vraagt eerst en vooral om het duidelijk aflijnen van je doelstellingen. Wie wil je bereiken? Welke functionaliteiten moet je spaarplatform bevatten? Ga je voor een standaard applicatie of eentje op maat?
Onze digitale experts onderzoeken welk model het best aan jouw verwachtingen beantwoordt.
Van wireframes tot design, een technische UX-oefening
Voor we beginnen met het ontwikkelen en designen van je online loyalty platform schetsen we eerst het hele proces uit. Met wireframes brengen we het stap voor stap in kaart, van punten sparen tot punten inruilen. We bepalen de structuur van de website en maken die zo overzichtelijk en gebruiksvriendelijk mogelijk. Bezoekers moeten er tenslotte snel hun weg vinden. En: we zetten een communicatie- en e-mailflow op om in elke fase van de actie met gebruikers te communiceren en de motivatie hoog te houden.
We bepalen of een standaard of maatwerk loyalty platform het beste bij jouw doelen past.
Laat je inspireren
Enkele cases