Wilo krijgt cool online
loyalty platform
Installateurs meer betrekken bij je merk en nieuwe gebruikers aantrekken. Voor de Belgische pompspecialist Wilo gaven we daartoe het bestaande WiloXperts online getrouwheidsplatform een make-over. Het resultaat ziet er, in alle opzichten, cool uit.
Ouderwetse spaaractie?
Digitaal loyalty platform
Installateurs zijn al jaren vertrouwd met de spaaracties van Wilo, maar de tijd van facturen opsturen via de post is voorbij. We gaven het platform een grondige digitale & gebruiksvriendelijke update: van logo over UX en UI design tot development. We zorgden daarbij voor heel wat handige features voor installateurs én beheerders.
"Wireframing, design, development, content fill en e-mailmarketing. We did it all!"
Eenvoudig in gebruik en beheer
Het nieuwe platform is vandaag toegankelijker dan ooit, zowel voor de gebruiker als voor de beheerder. Facturen kunnen digitaal worden opgeladen of als foto met de smartphone worden doorgestuurd. Wilo kan in de backoffice elke aanvraag en factuur valideren of afwijzen. Het productgamma en de punten zijn supermakkelijk te beheren. Elke WiloXpert krijgt bij zijn verjaardag automatisch extra punten. Een vraag? Via de FAQ of het contactformulier bedient Wilo zijn Xperts op hun wenken. Makkelijker kan niet!
- Digitaal facturen uploaden, ook met je smartphone
- Gebruiksvriendelijk productbeheer en CMS
- Gepersonaliseerd dashboard & opleidingen
Engagement platform flow
Coole cadeaus
Tot slot nog dit: terwijl de WiloXperts de voorbij jaren hun punten enkel konden omzetten in een beperkt aantal geschenken, krijgen ze vandaag cadeaubonnen van Coolblue. Zo hebben ze véél meer keuze! Wij zorgden er daarbij voor dat ze op hun account de historiek van gespaarde punten, hun bestellingen,... altijd kunnen opvolgen. Transparantie troef dus, en da’s toch ook al een mooi cadeau.
Wil jij ook een succesvol partner engagement platform?
Of nood om de band met je netwerk te versterken? Contacteer ons!