Healtech

Een prikkelende
communicatieaanpak

voor Healtech

Healtech ontwikkelt en produceert machines die de elektronische verbindingen in het lichaam herstellen en de patiënt zo genezen. D’M&S bedacht niet alleen de naam van het nieuwe bedrijf, maar werkte ook de volledige communicatie errond uit: van logo, huisstijl, website en video’s tot een creatief concept dat deze nieuwe vorm van geneeskunde uitlegt.

 

Creatief concept voor
bio-electronics

Healtech klopte aan bij D’M&S met de vraag om de volledige b2b-communicatieaanpak rond hun nieuwe visie vorm te geven. We bedachten de naam Healtech, ontwikkelden een logo en een huisstijl, en goten de visie van Healtech in een conceptbeeld. We laten een netwerk van neuronen of zenuwcellen zien. De uitloper van 1 neuron loopt over in de draad van een bio-elektronisch toestel. De baseline « Think different. Think bio-electronics » maakt duidelijk dat het hier om een nieuwe vorm van geneeskunde gaat. 

 

Geoptimaliseerde website

Dit visuele concept kreeg een prominente plaats op de nieuwe, fris vormgegeven website, die D’M&S ontwikkelde. De site toont artsen op een duidelijke manier waar Healtech voor staat, hoe bio-electronics werkt en in welke domeinen het nieuwe toestel te gebruiken is. De basistaal is Engels, maar we maken ook een Nederlandstalige, Franstalige en Spaanstalige versie. Om de online zichtbaarheid van Healtech te vergroten, zetten we ook in op SEO. Door de webteksten te optimaliseren voor belangrijke trefwoorden, halen we extra traffic naar de website. 

Bedrijfsvideo met revolutionaire vibe

Hiernaast kan je alvast de video bekijken die we ontwikkelden om het bedrijf zelf in de kijker te zetten. De bijna 2 minuten durende bedrijfsvideo laat niet alleen zien wat Healtech doet, maar legt ook de focus op zijn ideologie. Door prachtige beelden van de kantoren, mensen, middelen en onderzoekscentra te combineren met een pakkende, Engelstalige voice-over vertellen we het verhaal achter Healtech. Healtech staat immers niet zomaar voor een nieuw product, het staat voor een nieuwe manier van geneeskunde. Door machines in te zetten in plaats van medicijnen, verandert het bedrijf de manier waarop ziekten behandeld worden. En die revolutionaire vibe voel je van de eerste tot de laatste shot.