Vastgoed met een optimaal rendement. Dat biedt vastgoedplanner Wilink aan onder het kwaliteitslabel Wilink Selection. Met de dubbele doelstelling als rode draad – meer conversies en een hogere naambekendheid – stippelden we een gerichte online marketingstrategie uit. Niet op basis van enkele lukrake acties, maar gestoeld op onze bewezen Performance Marketing-aanpak.

Gerichte SEA-campagne

Meer inschrijvingen voor de infosessies, meer brochureaanvragen en meer contactmomenten. Dat was dé doelstelling van Wilink Selection, naast een hogere awareness van het kwaliteitslabel. De juiste doelgroep bereiken, triggeren en activeren, was dus cruciaal. Daarvoor zetten we een grootschalige Search Engine Advertising-campagne op. De SEA-boodschappen werden niet alleen opgesteld in verschillende gradaties, hun rendement werd ook uitvoerig getest. Onze onlinespecialisten deden dus veel meer dan de online aanwezigheid verhogen, via monitoring werd de SEA-campagne immers continu bijgestuurd om Wilink Selection maximaal in de kijker te plaatsen. 

Online
optimalisatie

Een belangrijke rol in de promotie van het investeringsvastgoed vervult de Wilink Selection-website. Die is aantrekkelijk en duidelijk, maar bovenal het resultaat van tal van analyses. Zo implementeerden we Google Tag Manager. Op die manier meten we het bezoekersgedrag, krijgen we inzicht in het effect van de online advertenties en verbeteren we de bestaande website. Voeg aan dit alles social advertising op Facebook en LinkedIn en een gerichte online banneringcampagne toe, en je krijgt een topvoorbeeld van onze prestatieversterkende aanpak.

De online marketingstrategie was niet gebaseerd op lucky shots, maar op grondig onderzoek en continue bijsturing.