Hoe wij merken versterken? Dat tonen we je graag aan de hand van enkele opmerkelijke projecten. Laat je hier gerust inspireren door deze straffe brand stories. Kies een tool Above the line Bedrijfsevenementen Beurzen Branding & Campaigns Branding & Graphics Branding / Strategie Congressen & seminaries Content creation Direct Mailing E-Commerce Employer branding / HRM Hybride events Incentives (-) Influencer marketing Intranet & extranet Lead generation Locatieontwikkeling Loyalty Platform Marketing automation Online Advertising Online Marketing Search Engine Advertising (SEA) Search engine marketing Social media advertising Sportmarketing Standenbouw Video & Motion Graphics Webapplicaties Websites Kies een sector Construction Food & Beverage Health & Care Home & Living Industry Retail Services Markt (-) Internationaal (-) Nationaal Campagne type Business Consumer AEG Co-branding AEG-Foodbag valt in de smaak AEG AEG blijft influencen ABB Group ABB familiedag boost teamspirit Etex Cedral zet nieuw kleurengamma intern in de verf IDM Hippe awareness campagne voor IDM Shopping Brugge Shopping Brugge verleidt met influencer campagne Vertrouwenscentrum Kindermishandeling Vertrouwenscentrum Kindermishandeling in the picture Manuchar NV Corporate identity Manuchar wereldwijd op 1 lijn Alstom Alstom op de rails AEG AEG smult van live influencer marketing Innoventis One Offline en online vullen elkaar aan bij Innoventis one Compeed Authentieke influencer campagne voor Compeed Chez Nous Chez Nous Cannes viert 10e editie in stijl Libert paints A touch of branding by Libert Paints Earnieland Earnieland krijgt facelift voor meer impact Aldi Aldi proeft van influencer event AEG AEG likes influencer marketing ABB ABB-Vynckier gaat voor meer customer engagement en leads Continental Sweets Monsterlijke brandingcampagne voor Lutti Tyles Tyles versterkt merk in stijl AZ Sint-Lucas AZ Sint-Lucas laat hartverwarmende indruk na AZ groeninge AZ Groeninge schrijft nieuw verhaal op Dag van de Wetenschap AEG Influencer marketing valt in de smaak bij AEG Callens Callens krijgt magische crossmediale make-over PATTYN Strategische merkpositionering voor PATTYN Roto Roto opent deuren met nieuw loyalty platform Seyntex Seyntex-branding in een nieuw jasje Agfa Materials De zonnige kant van Agfa Materials Belgosuc Belgosuc in the picture Greenyard Jaarverslag scoort offline en online Meer laden