Meer awareness creëren rond de kwaliteit van het eigen mosselaanbod bij de start van het mosselseizoen. Daartoe organiseerden we voor Aldi een event in Yrseke en gingen we in zee met een fijne selectie journalisten én influencers. En dat mag je gerust letterlijk nemen.

Mosselevent in Zee(land)

Dat je bij Aldi Zeeuwse mosselen vindt, is geen geheim. Maar hoe overtuig je de consument ervan dat het aanbod lekker vers en van topkwaliteit is? We stelden de supermarktketen voor een persevent te organiseren in Yrseke, de bakermat van de mosselproductie.

Gesmaakte event Branding

Ons eventteam trok z’n gummilaarzen aan en zorgde er gezwind voor dat het de deelnemers aan niets ontbrak. Het evenement – ons eerste live event na ruim een jaar – had dan ook de wind in de zeilen en verliep vlot én veilig van begin tot einde!

  • Praktische organisatie, met aandacht voor de coronamaatregelen
  • Duidelijk zichtbare Aldi branding op locatie
  • Origineel culinair programma

Influencer marketing valt in de smaak

Voor het Aldi event engageerden we enkel food & lifestyle influencers. We zorgden ervoor dat ze duidelijk wisten wat er van hen verwacht werd (nl. awareness in hun socials creëren rond de Aldi mosselen) en volgden hun acties op de sociale media op. Daarbij kregen ze, naast een goodiebag en een free lunch, van ons videoteam ook een aftermovie mee. Ideaal om te delen met hun volgers en die nog meer goesting in mosselen te doen krijgen. Van Aldi natuurlijk.

Geniet van de aftermovie

Een kleine impressie van dit gesmaakte event?
Check de video (of volg de verhalen van de influencers op hun socials).