Belgosuc produceert halffabrikaten op basis van natuurlijke suikers voor de ambachtelijke en industriële voedingsindustrie. Om klanten en potentiële leads vertrouwd te maken met zijn activiteiten en assortiment, brachten wij de printcommunicatie op smaak.

Printcommunicatie werkt

Bakkerij, confiseur, brouwerij of farmacie. Wie suikers nodig heeft voor zijn bereidingen moet bij Belgosuc zijn. Suiker, in welke vorm ook, kent voor de onderneming uit Beernem geen geheimen en dat wilde het zijn klanten – in heel Europa – nog eens extra duidelijk maken. In de nieuwe corporate folder toonden we daarom de ingrediënten van het succes: innovatie, kwaliteit en variatie. Wij verzorgden alvast de realisatie van de brochure, van het design tot de inhoud en van de opmaak tot de fotografie. 

Aandacht voor locatiefotografie

Belgosuc is een vooruitstrevend en door kwaliteit gedreven bedrijf. En hoe konden we dat beter bewijzen dan door de lezer een inkijk te geven in de interne keuken. Letterlijk. Daarom stuurden we onze fotograaf ter plaatse en maakten er een reeks sterke beelden van de installaties, de werkprocessen en de eindproducten. De foto’s gaven de brochure extra glans en zetten het sterke imago van Belgosuc nog meer in the picture.