B2B-communicatie op maat van de doelgroep, in een stijlvol jasje én met impact. En dat zowel offline als online. We gingen de uitdaging aan voor Innoventis One.

Een uniek verhaal

Innoventis One ondersteunt apothekers en esthetische ziekenhuizen bij de lancering van eigen gezondheids- en verzorgingsproducten. En dat van A tot Z: van productie tot verpakking en promotiemateriaal. Om het gamma aan oplossingen beter bekend te maken bij haar doelgroep, deed Innoventis One beroep op onze teams. Wij zorgden voor een unieke communicatie van een even uniek verhaal.

Van offline naar online

Ons grafisch team gaf het startschot, met de opmaak van leaflets waarop de verschillende formules van Innoventis One op een overzichtelijke manier worden getoond. Een tool die de vertegenwoordigers ondersteunt bij het vertellen van hun verhaal tijdens een bezoek bij potentiële klanten. Om ook online de zichtbaarheid te vergroten, trokken we de lijn digitaal door en ontwikkelden we een gloednieuwe viertalige website in Drupal 9.

Intuïtief en stijlvol webdesign

Voor de structuur van de website legden we een duidelijke focus op de oplossingen voor de klant. Zodat die in één oogopslag weet wat Innoventis One voor zijn of haar zaak kan betekenen. De verschillende formules, van personaliseren van een eigen product tot de volledige ontwikkeling op maat, krijgen dan ook een prominente plek op de homepage. Daarnaast worden de diensten, sectoren en expertisedomeinen opgenomen in een overzichtelijke menustructuur. De intuïtieve navigatie, gecombineerd met een stijlvol design en to-the-point copy, leidt de websitebezoeker doorheen het Innoventis One verhaal.

What’s next

Naast het ontwikkelen van producten en de bijhorende communicatie ondersteunt Innoventis One haar klanten met opleidingen om hun merk nog beter in de markt te zetten. Een troef waarmee het bedrijf absoluut het verschil maakt.

In de toekomst wordt de website dan ook verder uitgebreid met een afgeschermde klantenzone voor opleiding en training.