Naast kwalitatieve zorg trekt AZ Groeninge volop de kar van de innovatie. Geen beter moment dan de Dag van de Wetenschap om de duizenden bezoekers vertrouwd te maken met de (ver)nieuwe(nde) kant van het ziekenhuis.

Dag van de Wetenschap

AZ Groeninge zet volop in op innovatie en duurzaamheid. Dat was duidelijk te zien tijdens de Dag van de Wetenschap, een boeiende opendeurdag die we samen met het eventteam van Eventique hadden uitgedokterd. Bezoekers konden er in het gloednieuwe logistieke centrum en op verschillende afdelingen (aan den lijve) ondervinden hoe techniek en innovatie een rol spelen binnen de zorgomgeving.

Waardevolle content op het event

In de aanloop naar het event ontwikkelden we diverse informatietools die het publiek warm maakten voor het verhaal van AZ Groeninge.

  • Een programmafolder met routeplan bood een praktisch overzicht van alle activiteiten op de Dag van de Wetenschap.
  • Een gratis magazine gaf extra duiding over het duurzaam imago, de jobopportuniteiten, de innovatiekracht en andere aspecten van AZ Groeninge.

Niets werd aan het toeval overgelaten om de deelnemers een fijne en leerrijke belevenis te bezorgen.

Magazine voor groot publiek

De Dag van de Wetenschap was het ideale moment om uit te pakken met een vernieuwde uitgave van ‘Kwartier’. Wij gaven het periodieke informatiemagazine van AZ Groeninge een facelift en zorgden dat het mooi op tijd klaarlag om de dag zelf te verspreiden.

Redactie, lay-out en drukwerk. We coördineerden het volledige publishingproces en leverden zo een fijne portie content die door een wel héél breed publiek gesmaakt werd (het magazine bevatte ook een katern voor de kids).