Lutti is één van de bestverkopende snoepmerken van België, maar niet het meest bekende. Daar brengen wij verandering in! Met een indrukwekkende campagne op verschillende fronten zetten we Lutti als merk op de kaart. 

Meer dan een bewustmakingscampagne

Ons creatief team ging aan de slag en kwam op de proppen met de baseline “Life is Luttiful”. Want zeg nu zelf, het leven is toch zoveel mooier met af en toe een snoepje erbij? Dankzij het bijpassende én erg aanstekelijke sound logo denk je gegarandeerd de hele dag aan Lutti.

De baseline werd kracht bijgezet met het conceptbeeld “Welk Lutti monstertje schuilt er in jou?”. Het is tenslotte niet wij zelf, maar dat kleine snoepmonstertje dat in ieder van ons schuilt dat ons naar snoepjes doet grijpen. Het perfecte excuus 😉

 

 

Nieuw soundlogo voor Lutti

Om de brandingcampagne compleet te maken, kreeg Lutti ook een nieuw soundlogo. Je wordt op slag vrolijk van het aanstekelijke deuntje en probeer het nog maar eens uit je hoofd te krijgen!

 

Inzetten op 3 fronten

Zowel in het voorjaar als tijdens het najaar zullen de kleine monstertjes je verleiden in grappige reclamespots op tv.  Daarnaast maken de snoepmonstertjes het hele jaar door wekelijks hun opwachting in posts via sociale media op YouTube, Instagram en Facebook. Deze passen perfect in het ludieke karakter van de campagne en spelen vaak in op de actualiteit. 

 

 

POS & cadeautje voor de supermarkten

Naast tv en online visibiliteit is het natuurlijk misschien nog het allerbelangrijkst dat de snoepjes van Lutti opvallen in de winkelrekken. Met behulp van allerhande kleurrijk promotiemateriaal, zoals grote displays en wobblers zal je niet meer naast de monsterlijke campagnebeelden kunnen kijken.

De supermarkten worden extra verwend met een box die naast een proefpakket snoepjes ook heel wat nuttige info en alle salestools bevat.

Een ding is zeker, life wordt dit jaar helemaal Luttiful!