Na de MIPIM beurs in Cannes verzamelde de Belgische bouw- en vastgoedsector naar goede gewoonte in de Villa Vieux Rose voor Chez Nous Cannes.
Dit jaar vierde het gewaardeerde netwerkevent zijn tiende editie. Wij gingen voor La Dixième the extra mile en maakten er een stijlvol feest van.

Stijlvolle rebranding

Om de tiende editie een feestelijke toets te geven, hadden onze designers het logo in een nieuw en high-end gouden jasje gestoken. Op basis daarvan pasten we ook de eventsignalisatie aan. Van menukaarten tot spandoeken en wegwijzers. We werkten de rebranding van alle tools tot in de puntjes af met uiteraard een touch of gold.

Full-service communicatiepartner

Als vertrouwde communicatiepartner van Chez Nous Cannes waren we ook verantwoordelijk voor de volledige communicatie voor, tijdens en na het netwerkevent. Zo stuurden we het digitale uitnodigingstraject van A tot Z aan, van de save the date en de invite tot de remindermails. Daarna namen we ook de on-site communicatie voor onze rekening, voorzagen we de nodige video-animatie en begeleidden we de cameraploeg van Kanaal Z die op het event een reportage draaide.

 

 

Vlotte organisatie

De inschrijvingsprocedure verliep trouwens via de Chez Nous Cannes app, die we voor deze feesteditie een nieuwe look-and-feel hadden gegeven. Om de bezoekersflow op het ‘invite-only’ event zelf in goede banen te leiden, zetten we ter plaatse hostessen in. Ons eventteam coördineerde de hele organisatie en zorgde er zo mee voor dat de avond vlot verliep. De aanwezige bouwprofessionals konden in alle rust netwerken en genieten van de aangename omgeving en de heerlijke delicatessen. Het werd dus opnieuw, al voor de tiende keer, een meer dan geslaagde editie.
Op naar nummer 11!