Hoe wij merken versterken? Dat tonen we je graag aan de hand van enkele opmerkelijke projecten. Laat je hier gerust inspireren door deze straffe brand stories. Kies een tool Bedrijfsevenementen Beurzen Branding & Campaigns Branding & Graphics Branding / Strategie Congressen & seminaries Content creation Direct Mailing E-Commerce Employer branding / HRM Hybride events Incentives Influencer marketing Intranet & extranet Lead generation Locatieontwikkeling (-) Loyalty Platform Marketing automation Online Advertising Online Marketing (-) Search Engine Advertising (SEA) (-) Search engine marketing Social media advertising Sportmarketing Standenbouw Video & Motion Graphics Webapplicaties Websites Kies een sector Construction Food & Beverage Health & Care Industry Retail Services Markt Internationaal Nationaal Campagne type (-) Business Consumer ABB ABB promoot veiligheid op het werk Nimue Gesmeerde merkactivatie voor Nimue Motrac Motrac tilt merkidentiteit naar een hoger niveau Wilo Wilo krijgt cool online loyalty platform Rockfon Rockfon tilt b2b-communicatie naar hoger niveau BCS Swinnen One stop shopping met BCS Swinnen DiBO Online power voor DiBO Cross point Cross Point haalt meer uit crossmediale communicatie Scioteq ScioTeq vergroot zichtbaarheid Indaver Probleemloze lead generation voor Indaver Earnieland Earnieland krijgt facelift voor meer impact ABB ABB-Vynckier gaat voor meer customer engagement en leads Vanden Bussche Wij gaven de online zichtbaarheid van het bouwbedrijf een boost met een nieuwe website, een opvallende online marketingstrategie en een tracking tool die sales toelaat efficiënt leads te genereren. Cordeel Cordeel Group werft Champions met grote C Mobix Mobix tilt employer branding naar een hoger niveau Rockfon Rockfon activeert professionals in Scandinavië Energia Datavisualisatie versterkt nieuwe contentsite BPF DCA DCA WOONPROJECTEN BOUWT AAN IMAGO Moments Furniture Moments furniture mikt op meer conversies Roto Roto opent deuren met nieuw loyalty platform EnergiQ Een slim platform voor een nieuw (op)voedingsconcept Seyntex Seyntex-branding in een nieuw jasje Fujirebio Fujirebio doorstaat de test met glans Poppies Bakeries Warm aanbevolen: de nieuwe website van Poppies Dossche Mills Online platform My Dossche Mills: warm aanbevolen voor bakkers Mitsubishi Electric Mitsubishi Electric activeert de doelgroepen Imperial Meat Products Online (loyalty)platform verhoogt interactie Wilink VIA STAPPENPLAN NAAR HOGERE PERFORMANCE Gyproc Online activatiecampagne overtuigt consument Eternit Opvallende campagne voor een zonnige toekomst Meer laden