Cross Point wilde zijn bewakingssystemen onder de aandacht brengen van de internationale retailsector en kwam daarvoor bij ons winkelen. Wij bedachten een crossmediale campagne met de stopping power die nodig is om in een concurrentiële markt impact te creëren en top-of-mind te blijven bij de doelgroepen.

Overtuigend concept

Een sluitende anti-diefstaloplossing kan een winkel heel wat ellende en geld besparen. Wat je ook verkoopt – van kledij over elektronica tot voedingsmiddelen – in de retail heeft iedereen er baat bij zijn shop zo goed mogelijk te beveiligen. Voor specialist Cross Point verpakten we die boodschap in een origineel origamiconcept. Een euro- en dollarbiljet volstonden voor ons om winkels te overtuigen van de meerwaarde van de Cross Point toegangspoortjes of tags.
Een sterk staaltje beeldbewerking!

Crossmediale rollout

De drie origamibeelden trekken vandaag de aandacht op de vernieuwde website. Daarvoor hadden we na een contentworkshop van onze digital professionals eerder al de inhoud en het design mee geoptimaliseerd. Verder plooiden we de visuals ook in enkele opvallende postjes én een video voor op de LinkedInpagina van Cross Point. Om de traffic naar de website extra te stimuleren, zetten we bovendien een SEA-campagne met display banners in het Google Display Netwerk op touw.