ScioTeq ontwikkelt hoogtechnologische displays voor de militaire- en luchtvaartindustrie. Om zich na een recente naamsverandering scherper te profileren bedachten we een campagne die de het merk internationaal zichtbaar en top-of-mind moet maken.

De uitdaging:
meer naamsbekendheid,
meer leads

ScioTeq bestaat al meer dan 35 jaar. Voorheen Esterline Advanced Displays en onderdeel van Barco zocht het naar een manier om zijn naamsbekendheid te boosten en meer waardevolle leads te genereren. Challenge accepted!

Verhelderende branding
in 6 beelden

We maakten een reeks van zes conceptbeelden, één voor elke markt waarin ScioTeq actief is. Daarmee zetten we een opvallende campagne op die de betrouwbaarheid van de displays toont. De visuals zijn een sterk staaltje van beeldbewerking en maken in één oogopslag duidelijk dat piloten, luchtverkeersleiders, kapiteins en tankbestuurders dankzij ScioTeq zelfs in de meest kritische omstandigheden een klare kijk op de situatie behouden. De video zegt alles...

Online marketing viseert de juiste doelgroepen

In samenspraak met het internationale sales- en marketingteam van ScioTeq stelden we een gericht onlinemarketingplan op om de campagne te verspreiden naar de doelgroepen. Search Engine Advertising (SEA), contentcreatie, display-advertising en LinkedIn ads zijn de belangrijkste speerpunten en moeten de brand awareness versterken, traffic naar de site stimuleren en, vooral, ScioTeq als dé naam in Advanced Visualisation Solutions promoten.

Met de visueel opvallende (online) campagne versterken we de naam van ScioTeq als betrouwbare partner voor zijn specifiek doelpubliek.