Als wereldspeler gaat Rockfon voluit voor het creëren van prachtige en comfortabele ruimtes met akoestische plafond- en wandpanelen. In Scandinavië voerde Rockfon een campagne rond zijn plafondpanelen voor kantoren. Om extra awareness te creëren bij de doelgroep van architecten en traffic naar de website te genereren, zette ons online team een ondersteunende contentstrategie op.

Inspirerende en converterende content

Architecten informeren over hun plafondoplossingen voor kantooromgevingen, hen inspireren met relevante content en hen ervan overtuigen om Rockfon panelen te gebruiken. Dat was het doel van ‘The Perfect Office’, de content campagne die Rockfon had opgezet in Denemarken, Finland, Zweden en Noorwegen. Wij droegen ons steentje bij en coördineerden de hele campagne mee vanuit België. De juiste content werd verzameld, herwerkt en geoptimaliseerd voor  maximale impact bij de doelgroep.

Social campagne verhoogt traffic naar de website

Om de professionele doelgroep extra te activeren, ontwikkelden wij een bijkomende campagne via de sociale kanalen van Rockfon. We postten daartoe gedurende vier maanden verschillende dynamische posts, voorzien van aantrekkelijke interieurfoto’s, op Facebook, Instagram en LinkedIn.

Met resultaat. We slaagden erin meer kwalitatieve bezoekers naar de website te leiden en zo de ‘The Perfect Office’ campagne een boost te geven.

Rockfon Google Ads voor b2b

Een Google Ads advertentiecampagne lanceren in Denemarken, het Verenigd Koninkrijk en Nederland. Business-to-business. Voor Rockfon begonnen we hiertoe, zoals gebruikelijk, met een grondige keywordanalyse. Rockfon had een professioneel publiek van installateurs voor ogen. Geen evidentie om zo efficiënt mogelijk te werken. Wij gingen voor maximale conversie.

 

Ook internationaal communiceren
en leads genereren?

Contacteer ons.