Overslaan en naar de inhoud gaan
logo logo
  • About us
  • Expertises

    Insights

    • Market & competition
    • Customer audits
    • Branding & messaging
    • Channels & impact

    Vision

    • Go-to-market strategie
    • Merkstrategie
    • PR & Persstrategie
    • Communicatiestrategie
    • Consultancy on site
    • Citymarketing
    • Sportmarketing
    • Publieke sector

    Creative

    • Contentproductie
    • Design & packaging
    • Video & motion
    • Branding & concepting
    • Copywriting

    Digital

    • Webplatformen
    • Performance marketing
    • Cloud, Data & Integration

    Live

    • Corporate events
    • Standenbouw
    • Incentives
    • Congressen & Seminaries
    • Beurzen
    • Roadshow
    • Product launches
    • Hybride events
  • Cases
  • Clients
  • 1 Blog
  • 4 Talents
  • Contact
  • en
  • nl
  • fr

Mitsubishi Electric
activeert de doelgroepen

Een warmtepomp is dé oplossing voor koelen, verwarmen & ventileren. Om die boodschap van Mitsubishi Electric te verspreiden, ontwikkelden we een geoptimaliseerde website die de consument informeert over alle aspecten van de warmtepomptechnologie. De site gaven we extra power door er een verhelderende video in te integreren. Daarnaast ontwikkelden we ook tal van doelgroepactiverende tools voor op de bouwbeurs Batibouw.

Performante website:
SEO & lead generation-tool

Met www.warmtepomp.be ontwikkelden we niet alleen een inspirerende site voor (ver)bouwers, maar ook een performante marketingtool. Zo wisten we dankzij een grondige SEO-analyse welke trefwoorden de doelgroep meestal gebruikt in zijn zoektocht naar warmtepompen, en pasten we er onze teksten op aan. Het resultaat is een search engine optimized site die snel opgepikt wordt door de zoekmachines. Maar de site doet meer dan alleen informeren. Het is ook een sales genererende tool met een duidelijke structuur en calls to action die de surfer aanzetten tot actie.

Heldere
explanimation video

Om de consument de werking en voordelen van de warmtepomp écht duidelijk te maken, produceerde ons videoteam een explanimation video. In deze korte animatievideo leggen we de werking van een complex systeem als de warmtepomp op een heldere en leuke manier uit. Immers: hoe meer inzicht de doelgroep heeft in een product of dienst, hoe groter de kans dat hij het voordeel ervan inziet en converteert. Een contactformulier en de mogelijkheid om installateurs in de buurt te zoeken, zetten de bezoeker op de homepage verder aan tot actie. 

Offline Batibouw-communicatie

De warmtepomp-website was niet het enige project dat we voor Mitsubishi Electric in aanloop naar Batibouw tot een goed einde hebben gebracht. Om de aanwezigheid van onze klant op de bouwbeurs een extra boost te geven:

  • zorgden we voor een aantrekkelijke en communicatieve meerwaarde op de stand
  • ontwikkelden we POS-materiaal dat de kwaliteiten van de warmtepomp uitlegt
  • bewerkten we de consumentenbrochure van de Ecodan lucht/water warmtepomp
  • maakten we een reeks advertenties die de werking van de warmtepomp illustreren

Mitsubishi Electric bewijst dat u met een mix van ‘informeren, uitleggen en overtuigen’ uw doelpubliek kan activeren en converteren. Contacteer ons gerust voor meer info of een afspraak.

Ook crossmediaal communiceren en leads genereren? Contacteer ons.
Stuur een e-mailBel ons

Brugge

Vaartdijkstraat 19 D, 8200 Brugge | GPS: Z1 Ten Briele +32 (0)50 40 20 00

Antwerpen

Van de Wervestraat 20/ bus 102, 2060 Antwerpen +32(0)3 349 26 20

Brussel

Havenlaan 86c, B16, 1000 Brussel +32 (0)2 512 72 00

Utrecht

De Staat, Papendorpseweg 75, 3528 BJ Utrecht, Nederland +31 (0)347 23 70 05

Rijsel

10, Rue Michel Servet, 59000 Rijsel, Frankrijk

D'M&S Update

Laat je inspireren

  • Insights
    • Market & competition
    • Audits clients
    • Branding & messaging
    • Channels & impact
  • Vision
    • Go-to-market strategie
    • Merkstrategie
    • Communicatiestrategie
    • PR & Persstrategie
    • Consultancy
    • Citymarketing
    • Sportmarketing
    • Publieke sector
  • Creative
    • Contentproductie
    • Design & packaging
    • Video & motion
    • Copywriting
    • Branding & concepting
  • Digital
    • Performance marketing
    • Digitale platformen
    • Cloud, Data & Integration
  • Live
    • Standenbouw
    • Roadshow
    • Incentives
    • Congressen & Seminaries
    • Beurzen
    • Product launches
    • Corporate events
    • Hybride events
  • Google partner
  • LinkedIn Fundamentals Certified
  • Mailchimp Pro partner
  • Meta
  • TikTok academy: Small business
  • Webmecanik
  • MACP
  • Erkend Printmedia stagebedrijf
  • Febelgra
  • Feweb
  • JEP
  • ACC
LinkedIn Facebook Instagram
  • ©2025 D'M&S, All rights reserved
  • Disclaimer
  • Cookieverklaring
  • Privacy policy
Cygnus
  • Location
  • Mail
  • Phone
  • About us
  • Expertises

    Insights

    • Market & competition
    • Customer audits
    • Branding & messaging
    • Channels & impact

    Vision

    • Go-to-market strategie
    • Merkstrategie
    • PR & Persstrategie
    • Communicatiestrategie
    • Consultancy on site
    • Citymarketing
    • Sportmarketing
    • Publieke sector

    Creative

    • Contentproductie
    • Design & packaging
    • Video & motion
    • Branding & concepting
    • Copywriting

    Digital

    • Webplatformen
    • Performance marketing
    • Cloud, Data & Integration

    Live

    • Corporate events
    • Standenbouw
    • Incentives
    • Congressen & Seminaries
    • Beurzen
    • Roadshow
    • Product launches
    • Hybride events
  • Cases
  • Clients
  • 1 Blog
  • 4 Talents
  • Contact