Een cosmetisch product onder de aandacht brengen van schoonheidsinstituten in Vlaanderen? Voor Nimue van Procosmetics deden we het met een strakke website en een rimpelloze onlinemarketingcampagne.

Meer merkbekendheid

Nimue is een reeks huidverzorgingsproducten voor professionele schoonheidsinstituten. In Vlaanderen wordt het verdeeld door Procosmetics. Om de merkbekendheid te verhogen en beautysalons ervan te overtuigen de skin technology producten op te nemen in hun assortiment – en aan te prijzen bij hun klanten – stelden we een business-to-business onlinemarketingstrategie voor. Die moest het merk activeren, extra brand awareness creëren en leads genereren.

Website als hub

Een zakelijke, informatieve maar esthetisch verzorgde website, gebouwd in Webflow, vormde de basis van onze communicatieaanpak. De site straalt expertise uit, en dat schept vertrouwen bij de professionele doelgroep. De voorgestelde onlinemarketingcampagne baadde in dezelfde sfeer en leidde geïnteresseerde beauty experts via SEA, display advertising, socialmediaposts en remarketing naar www.nimueskin.be om een demo en een gratis stalenbox aan te vragen. Resultaat: een gesmeerde brandactivatie, een hogere naamsbekendheid en een tevreden klant. Mooi werk!