Imperial Meat Products

Online (loyalty)platform
verhoogt interactie

Eén informatief magazine per kwartaal. Begin dit jaar zette Imperial Meat Products daarmee een eerste stap in de goede richting om de band met de slager-vakman aan te halen. De charcuterieproducent begreep echter dat er meer mogelijk was. En dus hield D’M&S Online een onlineplatform boven de doopvont. Dat werd smaakvol voorgesteld op een door D’M&S Events geregisseerd lanceringsevent. 

Beveiligd webplatform
voor de vakman

Offline en online gaan hand in hand. Bijgevolg kreeg het Smaakmakers-magazine onlangs een online verlengstuk. Een toegankelijke, goed beveiligde community website voor de slager-vakman. Die informeert over producten en regelgeving en inspireert met recepten en decoratietips. Daarnaast vindt de slager er promotiemateriaal en kan hij er, 24/7, bestellingen doorgeven. De grootste innovatie is echter het spaarplatform. Elke bestelling levert namelijk punten op om deel te nemen aan events en workshops. Het is ons recept om extra pit te geven aan klant-leveranciersrelaties.

Gesmaakt lanceringsevent

Om het nieuwe onlineplatform onder de aandacht te brengen, kozen we voor een face-to-faceformule. En waar kon dat beter dan in de marge van Tavola, de vakbeurs voor fijne voeding? Spek naar de bek van onze eventafdeling. Dynamische presentaties met audiovisuele ondersteuning? Check. Een geanimeerde introfilmpje? OK. Walking lunch met fijne vleeswaren? Smakelijk. En bij het afscheid een rijkgevulde goodie bag? In the pocket!

Trendy magazine
als communicatietool

De slager-traiteur informeren over het assortiment fijne vleeswaren en promotieacties. Dat doet Imperial sinds dit jaar met ‘Smaakmakers’, een smaakvol geprepareerd magazine. Wij geven het inhoud en de juiste vorm. Seizoensgebonden tips en trendartikels spelen haasje-over met productnieuws, promoties en interviews. Fijn leesvoer dat de doelgroep weet te smaken...

Het onlineplatform haalt de band aan met de slager-vakman. En bovendien wordt die ook nog eens beloond!