Motrac is al meer dan 50 jaar een gevestigde naam in de wereld van intralogistieke totaaloplossingen. Om de merkidentiteit een extra duwtje te geven, zochten ze naar een duidelijk en overkoepelend campagnebeeld, met een helder mediaplan. Spek naar de bek van D’M&S dus.

Slim concept

In het eerste kwartaal van dit jaar streefde Motrac ernaar om hun positie als One Stop Shop voor magazijntrucks en -stellingen te benadrukken. Daarvoor bedachten onze specialisten een slim conceptbeeld, met heldere slogan, dat de boodschap duidelijk uitdraagt. Stellingen in de vorm van een stijgende diagram, efficiëntie ten top!

Online mix

Conceptbeeld? Check. En om de boodschap succesvol over te brengen, kwamen we met een communicatief mediaplan. Hierbij lag de focus op online aanwezigheid, aan de hand van bannering op gespecialiseerde websites, dedicated newsletters en aanwezigheid op social media.

X-factor

Naast de overkoepelende campagne hielpen we Motrac ook graag verder door een specifiek product in de kijker te plaatsen. Voor de kortstondige campagne rond de X-trucks staken we graag een handje toe. Flexibel en efficiënt, waarden die we graag met Motrac delen.