Hoe wij merken versterken? Dat tonen we je graag aan de hand van enkele opmerkelijke projecten. Laat je hier gerust inspireren door deze straffe brand stories. Kies een tool Above the line (-) Bedrijfsevenementen Beurzen Branding & Campaigns Branding & Graphics Branding / Strategie Congressen & seminaries Content creation Direct Mailing E-Commerce Employer branding / HRM Hybride events Incentives Influencer marketing Intranet & extranet (-) Lead generation (-) Loyalty Platform Online Advertising Online Marketing Search Engine Advertising (SEA) Search engine marketing Social media advertising Standenbouw Video & Motion Graphics Webapplicaties Websites Kies een sector Construction Food & Beverage Health & Care Home & Living (-) Industry (-) Retail Services Markt Internationaal Nationaal Campagne type Business Consumer ABB ABB engageert en connecteert digitaal Van Mossel Vereenooghe Van Mossel opent met eyes on the stars ABB ABB promoot veiligheid op het werk Motrac Motrac tilt merkidentiteit naar een hoger niveau ABB Group ABB familiedag boost teamspirit Van de Velde Packaging Van de Velde Packaging pakt uit met teambuilding Wilo Wilo krijgt cool online loyalty platform Continental Sweets Lutti wint The Masked Singer Scandinavian Tobacco Group Scandinavian Tobacco Group scoort met online spaarplatform Johnson Controls Slimme online branding van Johnson Controls Katoen Natie Katoen Natie boost leadgeneratie ABB ABB houdt installateurs happy DiBO Online power voor DiBO Ligne Pure High-end online marketing voor Ligne Pure Alstom Alstom op de rails Tyles Tyles blijft top of mind EnergyVision EnergyDrive goes mobile EnergyVision Brusol laadt zich op voor meer leads Scioteq ScioTeq vergroot zichtbaarheid AEG AEG vliegt erin met virtuele Showroom ABB ABB Re-connecteert op cruise-event Earnieland Earnieland krijgt facelift voor meer impact ABB ABB-Vynckier gaat voor meer customer engagement en leads Tyles Tyles pakt XXL uit met lead generation Tyles Tyles versterkt merk in stijl Aldi Aldi pakt uit bij de pers AEG Influencer marketing valt in de smaak bij AEG Callens Callens krijgt magische crossmediale make-over Rf-Technologies Corporate campagne zet Rf-Technologies in vuur en vlam. PATTYN Strategische merkpositionering voor PATTYN Meer laden