Met een fonkelnieuwe website is Brusol, een initiatief van EnergyVision, klaar om meer waardevolle leads aan te trekken. En niet enkel voor zijn zonnepanelen…

Sterker online profileren

Brusol begon in 2018 met het plaatsen van gratis zonnepanelen bij particulieren in Brussel. Het bedrijf neemt alle kosten op zich en voorziet 25 jaar lang in het onderhoud van de installatie. In ruil krijgt het de groenestroomcertificaten en rekent het de gebruiker een (voordelig) tarief aan. Een succesformule, want Brusol kende de laatste jaren een sterke groei. Tijd om mensen vertrouwd te maken met de andere diensten. Naast zonnepanelen kan je er immers ook terecht voor een groen energiecontract en een laadpaal. Wij gingen de uitdaging aan en staken de website technisch, stilistisch en inhoudelijk in het nieuw.


Dynamisch webdesign

Voor het webdesign baseerden we ons op de huisstijl van Brusol en gaven er een dynamische twist aan. We lieten in de navigatie de drie diensten duidelijker tot hun recht komen en zorgden er met een toegankelijk contentmanagementsysteem voor dat de klant voortaan eenvoudig zelf de inhoud van de site kan beheren.

Online simulatietool

Naast de verbeterde contactflow voorzagen we de website ten slotte van enkele tools die de drempel om voor Brusol te kiezen nog meer verlaagden. Via een simulatietool kunnen geïnteresseerde bezoekers bijvoorbeeld het voordelige effect van Brusol zonnepanelen berekenen. Een chatbot helpt hen bij vragen persoonlijk voort en straks gaat ook de price calculator live… Kwestie van zoveel mogelijk leads te overtuigen en op te laden voor een switch naar Brusol.

www.brusol.be