Wie is Rf-Technologies? Waar staat de fabrikant van brandwerende oplossingen voor? Hoe kan het zijn naamsbekendheid en bedrijfsimago versterken – en zo meer leads genereren en (nieuwe) medewerkers warm maken? Wij staken het vuur aan de lont met een vlammende HR- en corporate branding campagne.

Meer naamsbekendheid

Rf-Technologies is een innovatieve speler in de bouwmarkt. Het is actief in meer dan 15 Europese landen en heeft naam gemaakt met brandwerende kleppen en roosters, ontrokingskleppen en afdichtingsmateriaal. Om die naam te boosten bij (nieuwe) medewerkers en professionele doelgroepen (installateurs, studiebureaus, architecten …) zetten we het vuur in Rf-Technologies in de picture. Letterlijk.

Vurige corporate image

De medewerkers van Rf-Technologies zijn gepassioneerd door vuur. Ze doen er alles aan om met innovatieve producten mensen, gebouwen en goederen te beschermen tegen brandgevaar. Zo helpen ze te voorkomen dat bij brand de vlammen zich als vallende dominoblokjes verspreiden. De oplossingen van Rf-Technologies houden het vuur tegen daar waar het nodig is. Het idee van ‘we have the fire in us, but we don’t let the fire spread’ vertaalden we letterlijk in een vurig corporate image. Even leek het Domino Day in onze fotostudio…

Corporate video

Het beeld van de domino-vlam liep ook als rode draad door de corporate video. Daarin laten we Rf-Technologies zien als een warm bedrijf vol gedreven mensen die innovatieve producten ontwikkelen. Naast een dynamische bedrijfsfilm is de video ook vooral een handige HR-communicatietool om kandidaat-werknemers warm te maken voor een job bij de brandbeveiligingsspecialist. De video, opgenomen bij Rf-Technologies en in onze studio, is te zien op de website, maar zal ook worden ingezet als rekruterings- en voorlichtingstool in andere kanalen en op events.

Event
met uitstraling

En over events gesproken. De onthulling van het nieuwe corporate image en de video vond plaats op het ‘Some like it hot’ personeelsevent. De medewerkers kregen op deze zwoele beach party, een organisatie van ons eventteam, dus de absolute primeur en zagen dat het goed was (de video werd zelfs 2x getoond). Iedereen was trouwens op het event aanwezig, wat ook nooit gezien was. Het bewijs dat je met een origineel thema, een aanstekelijk programma (de CEO speelde een stomende dj-set!) en een professionele omkadering je personeel extra kan motiveren en sensibiliseren voor je corporate verhaal.