Hoe wij merken versterken? Dat tonen we je graag aan de hand van enkele opmerkelijke projecten. Laat je hier gerust inspireren door deze straffe brand stories. Kies een tool Above the line Bedrijfsevenementen Beurzen Branding & Campaigns Branding & Graphics Branding / Strategie Congressen & seminaries Content creation Direct Mailing E-Commerce Employer branding / HRM Hybride events Incentives Influencer marketing Intranet & extranet Lead generation Locatieontwikkeling (-) Loyalty Platform Marketing automation Online Advertising (-) Online Marketing Search Engine Advertising (SEA) Search engine marketing Social media advertising Sportmarketing Standenbouw Video & Motion Graphics Webapplicaties Websites Kies een sector Construction (-) Food & Beverage Health & Care (-) Home & Living Industry Retail (-) Services Markt Internationaal Nationaal Campagne type Business Consumer Gerlinéa Gerlinéa lanceert Fit & Protein AEG AEG blijft influencen Clarebout Potatoes Knappe(rige) eventcommunicatie voor Clarebout Van Hool Proud to be part of Van Hool Continental Sweets Lutti wint The Masked Singer Gerlinéa Gerlinéa zet in op feelgood content marketing Poppies Bakeries Employer branding om van te smullen voor Poppies Bakeries Sherwin-Williams Internationale product launch voor Sherwin-Williams Tyles Tyles blijft top of mind AEG Geslaagde employer branding campagne voor AEG Clarebout Potatoes Clarebout smult van op maat gesneden employer branding AEG AEG vliegt erin met virtuele Showroom Indaver Probleemloze lead generation voor Indaver Earnieland Earnieland krijgt facelift voor meer impact Tyles Tyles pakt XXL uit met lead generation AEG Net zoals vorig jaar brachten wij de retail en de consument daarvan op de hoogte met promotiemateriaal voor in de winkel, op tv en online. Continental Sweets Monsterlijke brandingcampagne voor Lutti Vetoquinol Vlotte merkactivatie voor Flexadin Electrolux Employer branding campagne AEG valt in de smaak Tyles Tyles versterkt merk in stijl Mol CY IJzersterke employer branding voor MOL CY AEG Influencer marketing valt in de smaak bij AEG AEG AEG stoomt crossmediale campagne klaar Brocom Je Makelaar, verzekerd van kwalitatieve leads Victoria Victoria schittert met crossmediale aanpak EnergiQ Een slim platform voor een nieuw (op)voedingsconcept GLS GLS scoort met crossmediale lanceringscampagne Poppies Bakeries Warm aanbevolen: de nieuwe website van Poppies Dossche Mills Online platform My Dossche Mills: warm aanbevolen voor bakkers Philips TV Philips TV zet zijn doelgroepen in de kijker Meer laden