Eind vorig jaar ontwikkelden we nog www.makelaarinverzekeringen.be, de nieuwe, gebruiksvriendelijke website voor Brocom, de organisatie achter Je Makelaar. Ter ondersteuning hiervan maakte ons online team nu ook twee lead generation tools, één voor het Autosalon en één voor op Batibouw. Het doel? Het contact stimuleren tussen (potentiële) klanten en lokale makelaars.

 

Netwerk van handelaars

Je Makelaar is een netwerk van onafhankelijke makelaars die particulieren helpen aan een verzekering op maat. Of het nu gaat om pensioen, beleggingen, gezondheid, huis, familie, vakantie of auto, Je Makelaar speurt de markt af naar de passende verzekering, vergelijkt prijsoffertes en verdedigt de belangen van de verzekerde bij eventuele problemen. Om klanten nog beter van dienst te zijn, vroeg Brocom ons eerder al om een nieuwe website te maken die de bezoeker letterlijk en figuurlijk dichter bij de makelaar brengt. Een volgende stap in de nieuwe marketingaanpak was de ontwikkeling van twee lead generation tools.

 

Tool voor beurs
én website

Eenzelfde soort tool ontwikkelden we voor Batibouw. Onder het motto ‘Bel aan bij je dichtstbijzijnde makelaar’ verzamelden we gegevens en informatie van (potentiële) klanten. Omdat de leads zichzelf aanbieden en tegelijk ook cruciale informatie delen, zijn contacten veel sneller en makkelijker gemaakt. Ons online team werkte de beursactie ook uit op de website van Je Makelaar. Deze online deelnemers krijgen een gratis ticket voor Batibouw cadeau als bedankje. Van een win-winsituatie gesproken!