Philips TV

Philips TV
zet zijn doelgroepen in de kijker 

Android, AmbiLux, AmbiLight … Dé tv bestaat niet voor Philips TV. De elektronicagigant heeft een tv voor elke doelgroep en vroeg D’M&S om zijn verschillende Facebook- en AdWords-campagnes in goede banen te leiden.

Gerichte
displayadvertenties

Philips TV heeft D’M&S ingeschakeld om de Facebook- en AdWords-campagnes te optimaliseren voor de Belgische markt. Door gericht hun verschillende doelgroepen aan te spreken, willen ze hun online aanwezigheid een boost geven. D’M&S realiseerde de banners voor de displaycampagne, die zich focuste op de authenticiteit en expertise van Philips. De banners laten zien dat Philips TV al innovatief was in 1928 en het nu nog steeds is. Via een uitgekiende remarketingcampagne spraken we de verschillende doelgroepen aan met gerichte banners. Waar de AmbiLight-tv vooral romantische koppels aanspreekt, spreekt de AmbiLux-tv eerder mannen aan die de laatste technische snufjes in huis willen halen. Een staaltje performance marketing pur sang!