Als voedingssupplement voor honden had Flexadin bij dierenarts en baasje al een goeie naam. Nu biedt producent Vetoquinol het ook aan voor katten. Om dat in België en Nederland bekend te maken, lanceerden we een beestig leuke crossmediale campagne.

 

Een beestig leuk concept

De campagne steunt op een visueel verrassend conceptbeeld: een hond en een kat in een niet-alledaagse yogahouding. Door de dieren samen in beeld te brengen, benadrukken we dat Flexadin de gewrichten van honden én katten soepel houdt.

De in het oog springende visual is een fijn staaltje van beeldbewerking en wordt uitgespeeld in brand activation tools die de vraag naar het voedingssupplement bij de dierenarts moeten verhogen.

Tv-reclame: lineair, addressable én sponsoring

De eyecatcher van de campagne is een opvallend tv-spotje. Onze mediaplanners lieten dat via addressable TV advertising (alleen voor dierenliefhebbers), lineaire tv-reclame (voor iedereen) en programmasponsoring (rond dierenprogramma’s) op de kijkers in België en Nederland los. Enjoy the show!

Zo verlekkeren we dierenarts en baasje nog meer

Naast een tv-campagne brengen (en houden) we het merk top of mind bij de dierenarts en honden- en kattenliefhebbers met een rist andere tools.

  • Advertenties in tijdschriften
  • Brochures, productleaflets en posters in de wachtzaal
  • Medische publicaties over het voedingssupplement voor de dierenarts
  • Online marketing

“De campagne trekt crossmediaal de aandacht, in print en online.”

Een brok online marketing

Last but not least zetten we ‘le nouveau’ Flexadin digitaal in de kijker met een stevige brok online marketing: van een SEA-campagne tot Facebook, Instagram en YouTube advertising. Onze crossmediale aanpak laat zich nu eenmaal makkelijk in alle bochten wringen.