Hoe wij merken versterken? Dat tonen we je graag aan de hand van enkele opmerkelijke projecten. Laat je hier gerust inspireren door deze straffe brand stories. Kies een tool Above the line Bedrijfsevenementen Beurzen Branding & Campaigns Branding & Graphics Branding / Strategie Congressen & seminaries Content creation Direct Mailing E-Commerce Employer branding / HRM Hybride events Incentives Influencer marketing (-) Intranet & extranet Lead generation Locatieontwikkeling Loyalty Platform Marketing automation (-) Online Advertising Online Marketing Search Engine Advertising (SEA) (-) Search engine marketing Social media advertising Sportmarketing Standenbouw Video & Motion Graphics Webapplicaties Websites Kies een sector Construction Food & Beverage Health & Care Home & Living Industry Retail Services Markt Internationaal (-) Nationaal Campagne type Business Consumer Nimue Gesmeerde merkactivatie voor Nimue Motrac Motrac tilt merkidentiteit naar een hoger niveau Rombouts Rombouts Koffie laat zich horen én zien Pharmapets Kwispelende lancering voor Purviso Reynders Reynders zoekt ‘the one’ Energia Functioneel extranet voor Energia Ronald McDonald Kinderfonds Ronald McDonald Kinderfonds in de spotlights IDM Hippe awareness campagne voor IDM Wilo Wilo krijgt cool online loyalty platform BCS Swinnen One stop shopping met BCS Swinnen DiBO Online power voor DiBO Danilith Online upgrade voor danilith Brocom brocom versnelt digitaal met online marketingplatform BRAFCO Brafco krijgt digitale boost Belène Belène frist haar imago op Earnieland Earnieland krijgt facelift voor meer impact Mobix Mobix tilt employer branding naar een hoger niveau Tyles Tyles versterkt merk in stijl Mol CY IJzersterke employer branding voor MOL CY Roto Roto opent deuren met nieuw loyalty platform GLS GLS scoort met crossmediale lanceringscampagne Poppies Bakeries Warm aanbevolen: de nieuwe website van Poppies Danilith Crossmediale communicatie voor de kijkwoning van Danilith Dossche Mills Online platform My Dossche Mills: warm aanbevolen voor bakkers Philips TV Philips TV zet zijn doelgroepen in de kijker Mitsubishi Electric Mitsubishi Electric activeert de doelgroepen Zoute Events Eventcommunicatie schakelt in hogere versnelling Imperial Meat Products Online (loyalty)platform verhoogt interactie Danilith Performance marketing werpt vruchten af Wilink VIA STAPPENPLAN NAAR HOGERE PERFORMANCE Meer laden