Op donderdag 23 maart opende Danilith de deuren van zijn nagelnieuwe kijkwoning in Wortegem-Petegem. Om deze bijna-energieneutrale (BEN) woning voor te stellen aan zowel stakeholders en klanten als aan eigen personeel, schakelde de bouwonderneming D’M&S in. Onze communicatie-experts realiseerden niet alleen brochures, radiospots, persboodschappen en andere communicatie rond de opening, maar organiseerden ook het succesvolle openingsevent zelf. 

De BEN-woning van de toekomst

De nieuwste kijkwoning van bouwonderneming Danilith is niet zomaar een modelwoning. Het is een bijna-energieneutrale of BEN-woning, die op vlak van verwarming, isolatie, ventilatie en domotica al volledig voldoet aan de nieuwbouwnormen van 2020. Dit hypermoderne huis laat zien hoe we energie-efficiënt kunnen wonen en leven. Bovendien ontwikkelde Danilith deze woning in eigen atelier, net zoals alle andere Home made Homes. Groot nieuws dus en daarom zetten we ook grote communicatiemiddelen in en dat op een cross-mediaal niveau

 

 

Brochure en radiospot…

Om de verschillende doelgroepen op de hoogte te brengen van de opening, zetten we zowel offline als online communicatie in. We maakten een brochure die de kijkwoning in de verf zet, gezien door de ogen van alle leveranciers. Van de voordeur tot de vloerverwarming; dit aantrekkelijke naslagwerk toont elk aspect van de woning a.d.h.v. prachtige kleurenfoto’s. Intussen liepen er radiocampagnes op Studio Brussel, Contact Sud en Antipode die de opendeurdagen van 25-26 maart promootten en ook de opening in de kijker zetten.

Klik op de play button hiernaast en beluister de spot in beide landstalen.

… in de mediamix met online

Ook online spraken we potentiële bezoekers aan. We posten een nieuwsbericht op de website van Danilith, verstuurden e-mailings op maat van journalisten, klanten & prospects en zetten ook een sea- en remarketingcampagne met display advertenties op poten. Bovendien leidden we het openingsevent zelf in goede banen. 

 

Succesvol openingsevent

Onze eventmanagers organiseerden het openingsevent op donderdag 23 maart. Journalisten, klanten, prospects, partners, prominenten uit de streek en personeelsleden kwamen in avant-première een kijkje nemen in de woning. Naast de kijkwoning stond een luxueuze tent, waar inspirerende voordrachten, drankjes én een walking dinner op het menu stonden. Wij namen de volledige organisatie van de opening op ons en ontvingen tientallen tevreden bezoekers. Dankzij de gerichte persacties die D’M&S van tevoren organiseerde, was ook alle relevante pers vertegenwoordigd op deze bijzondere avond.