Belène
frist haar imago op
Anti-age nutricosmetics. Ceres Pharma heeft met Belène al enkele jaren een lijn verzorgingsproducten op de markt die de huid van binnenuit voeden en jong houden. Om de naamsbekendheid en het imago te boosten gaven we de merkcommunicatie onlangs een beauty treatment.
Miss Belgian Beauty op TV
Het gezicht van Belène is Miss Belgian Beauty 2004 Sofie Grosemans.
Zij is de perfecte verpersoonlijking van de doelgroep die het merk wil aanspreken: de volwassen vrouw, veertigplus, die haar uiterlijk verzorgt om zo lang mogelijk haar jeugdige schoonheid te bewaren.
Sofie is dan ook te zien in het tv-spotje dat we maakten om Belène in de kijker te zetten.
Daarin tonen we met een 3D-animatie van de verouderende huid en een beeld van een potje crème dat rimpeloos in een Belène pilletje verandert het unieke karakter van het product aan. Het script van de commercial, de opnames in onze studio in Brugge, de montage en afwerking. We verzorgden de volledige productie in huis. Tot en met aangepaste versies van het spotje om te verspreiden via de sociale media.
Advertentie in dezelfde stijl
Na de opnames van de tv-spot, organiseerden we aansluitend ook een professionele fotoshoot met Sofie.
De beelden daarvan dienden voor de advertentie die we volledig in de stijl van het spotje opmaakten, inclusief kleurpalet en typografie. Van beide tools voorzagen we trouwens telkens een Nederlandstalige en Franstalige variant. Kwestie van Belène in heel België van haar mooiste kant, en met een opgefrist merkimago, te laten zien.
We gaven het merkimago een verfrissende boost op tv en in de printmedia.