Hoe wij merken versterken? Dat tonen we je graag aan de hand van enkele opmerkelijke projecten. Laat je hier gerust inspireren door deze straffe brand stories. Kies een tool Above the line Bedrijfsevenementen Beurzen Branding & Campaigns Branding & Graphics Branding / Strategie Congressen & seminaries Content creation Direct Mailing E-Commerce Employer branding / HRM Hybride events Incentives (-) Influencer marketing (-) Intranet & extranet Lead generation Locatieontwikkeling Loyalty Platform Marketing automation Online Advertising Online Marketing Search Engine Advertising (SEA) (-) Search engine marketing Social media advertising Sportmarketing Standenbouw Video & Motion Graphics Webapplicaties Websites Kies een sector Construction Food & Beverage Health & Care Home & Living Industry Retail Services Markt Internationaal (-) Nationaal Campagne type Business Consumer Nimue Gesmeerde merkactivatie voor Nimue AEG Co-branding AEG-Foodbag valt in de smaak Motrac Motrac tilt merkidentiteit naar een hoger niveau Pharmapets Kwispelende lancering voor Purviso Energia Functioneel extranet voor Energia IDM Hippe awareness campagne voor IDM Wilo Wilo krijgt cool online loyalty platform Shopping Brugge Shopping Brugge verleidt met influencer campagne BCS Swinnen One stop shopping met BCS Swinnen DiBO Online power voor DiBO Vertrouwenscentrum Kindermishandeling Vertrouwenscentrum Kindermishandeling in the picture Danilith Online upgrade voor danilith AEG AEG smult van live influencer marketing Brocom brocom versnelt digitaal met online marketingplatform BRAFCO Brafco krijgt digitale boost Earnieland Earnieland krijgt facelift voor meer impact Aldi Aldi proeft van influencer event AEG AEG likes influencer marketing Mobix Mobix tilt employer branding naar een hoger niveau Roto Roto opent deuren met nieuw loyalty platform GLS GLS scoort met crossmediale lanceringscampagne Poppies Bakeries Warm aanbevolen: de nieuwe website van Poppies Danilith Crossmediale communicatie voor de kijkwoning van Danilith Dossche Mills Online platform My Dossche Mills: warm aanbevolen voor bakkers Mitsubishi Electric Mitsubishi Electric activeert de doelgroepen Imperial Meat Products Online (loyalty)platform verhoogt interactie Danilith Performance marketing werpt vruchten af Wilink VIA STAPPENPLAN NAAR HOGERE PERFORMANCE Gyproc Online activatiecampagne overtuigt consument