Hoe wij merken versterken? Dat tonen we je graag aan de hand van enkele opmerkelijke projecten. Laat je hier gerust inspireren door deze straffe brand stories. Kies een tool Above the line Bedrijfsevenementen Beurzen Branding & Campaigns Branding & Graphics Branding / Strategie Congressen & seminaries Content creation Direct Mailing E-Commerce Employer branding / HRM (-) Hybride events Incentives (-) Influencer marketing Intranet & extranet Lead generation Locatieontwikkeling Loyalty Platform Marketing automation Online Advertising Online Marketing Search Engine Advertising (SEA) (-) Search engine marketing Social media advertising Sportmarketing (-) Standenbouw Video & Motion Graphics Webapplicaties Websites Kies een sector Construction Food & Beverage Health & Care Home & Living Industry Retail Services Markt Internationaal Nationaal Campagne type Business Consumer Nimue Gesmeerde merkactivatie voor Nimue AEG Co-branding AEG-Foodbag valt in de smaak Motrac Motrac tilt merkidentiteit naar een hoger niveau AEG AEG blijft influencen Pharmapets Kwispelende lancering voor Purviso IDM Hippe awareness campagne voor IDM Shopping Brugge Shopping Brugge verleidt met influencer campagne Gerlinéa Gerlinéa zet in op feelgood content marketing BCS Swinnen One stop shopping met BCS Swinnen DiBO Online power voor DiBO Vertrouwenscentrum Kindermishandeling Vertrouwenscentrum Kindermishandeling in the picture Elia Elia group offshore innovation day Danilith Online upgrade voor danilith AEG AEG smult van live influencer marketing Compeed Authentieke influencer campagne voor Compeed Scioteq ScioTeq vergroot zichtbaarheid Astel Medica Lancering Bacterelax roept juiste emoties op Brugge geeft energie Rijbatterij neemt sterke start SFIC Door-Tech vergroot merkbekendheid ABB ABB connecteert via webinars Earnieland Earnieland krijgt facelift voor meer impact Etex Etex inspireert medewerkers wereldwijd via hybride event Compass Group Compass reconnecteert met zijn medewerkers Aldi Aldi proeft van influencer event Kela Pharma Rebranding Folavit 0,4: van generiek naar niche AEG AEG likes influencer marketing Assuralia Assuralia event gaat digitaal Continental Sweets Monsterlijke brandingcampagne voor Lutti BASF Een virtuele productlaunch voor BASF Mobix Mobix tilt employer branding naar een hoger niveau Meer laden