Graangewassen beschermen tegen ziektes en schimmels? Daar heeft BASF Agricultural Solutions een nieuw, revolutionair fungicide voor. Enig probleem: hoe breng je je doelgroepen hiervan op de hoogte in pandemietijden? Een hybride event bracht de oplossing. 

Het jaar van de Revylutie

2021 wordt hét jaar van de verandering voor de ziektebestrijding in granen. Maar hoe kondig je die Revylutie (dixit de chemiereus) aan op een moment dat de wereld thuis zit, vakbeurzen afgelast worden en evenementen uitgesloten zijn. Wij organiseerden een virtuele productlaunch, één in het Nederlands en één in het Frans!

We lieten de verschillende presentaties, videofragmenten en slides naadloos op elkaar aansluiten.

Online lanceringsevent

Ons event- en videoteam heeft de laatste maanden een stevige reputatie opgebouwd in het organiseren van hybride events. In onze studio zijn dan ook alle faciliteiten aanwezig om virtuele evenementen in goede banen te leiden. Tegelijk krijgen klanten de nodige communicatieve ondersteuning. We zijn tenslotte een fullservice communicatiebureau.

Het hybride event

Wie de live uitzending gemist had, kon trouwens op de website alles uitgesteld bekijken. Met meer dan 320 kijkers in real-time was het online event voor BASF alvast een groot succes en kon de Revylutie nu echt beginnen.