Dat je bij SFIC niet enkel schilderdeuren maar een uitgebreid gamma van kwalitatieve binnendeuren vindt, is voor professionals een open deur intrappen. Toch wilde de Belgische specialist van afwerk- en isolatiematerialen zijn Door-Tech assortiment extra in the picture zetten. Wij gingen (heel) ver om het merk de aandacht te geven die het verdient.

Concept & beeldbewerking

Een Door-Tech binnendeur heeft grenzeloos veel kwaliteiten. In het assortiment vind je bovendien zowat alle soorten, in elke stijl en van maatwerk tot speciale uitvoeringen. En het gaat maar door: omdat de deuren via SFIC worden verdeeld, kan je altijd rekenen op een correcte en persoonlijke service. Die onbegrensde voordelen wisten we in één simpel beeld te vatten: een aaneenschakeling van openstaande deuren, wat visueel een gevoel van eindeloosheid oproept. Een sterk staaltje van digitale beeldbewerking.

Onze beeldbewerkers zorgden dat elke deur perfect in het plaatje paste.
Sterk werk!

Rollout in printtools

Eenmaal de conceptvisual op punt stond, verwerkten we het beeld volgens de SFIC-huisstijl in tal van printtools. We maakten een advertentie en een infoleaflet waarin de troeven van Door-Tech duidelijk werden uitgespeeld. Daarnaast ontwikkelden we een beurspaneel en roll-upbanners om de aandacht te trekken op de vakbeurs De Dag van de Afwerking in Brussel. 

Sommige extra’s

Bezoekers van de Door-Tech stand verrasten we op een goodiebag vol ‘gebrande’ gadgets, van een plooimeter en blocnote tot een T-shirt en stylo.

Kortom, we openden meer dan één deur om de merkbekendheid van Door-Tech een nieuwe impuls te geven.