Hoe wij merken versterken? Dat tonen we je graag aan de hand van enkele opmerkelijke projecten. Laat je hier gerust inspireren door deze straffe brand stories. Kies een tool Above the line Bedrijfsevenementen Beurzen Branding & Campaigns Branding & Graphics Branding / Strategie Congressen & seminaries Content creation Direct Mailing E-Commerce Employer branding / HRM Hybride events Incentives Influencer marketing Intranet & extranet Lead generation (-) Locatieontwikkeling Loyalty Platform (-) Marketing automation Online Advertising Online Marketing Search Engine Advertising (SEA) (-) Search engine marketing Social media advertising Sportmarketing Standenbouw Video & Motion Graphics Webapplicaties Websites Kies een sector Construction Food & Beverage Health & Care Home & Living Industry Retail Services Markt Internationaal Nationaal Campagne type Business Consumer Nimue Gesmeerde merkactivatie voor Nimue Motrac Motrac tilt merkidentiteit naar een hoger niveau AEG AEG blijft influencen Pharmapets Kwispelende lancering voor Purviso Rockfon Rockfon tilt b2b-communicatie naar hoger niveau Gerlinéa Gerlinéa zet in op feelgood content marketing BCS Swinnen One stop shopping met BCS Swinnen DiBO Online power voor DiBO Danilith Online upgrade voor danilith Sherwin-Williams Internationale product launch voor Sherwin-Williams Scioteq ScioTeq vergroot zichtbaarheid Astel Medica Lancering Bacterelax roept juiste emoties op Earnieland Earnieland krijgt facelift voor meer impact Kela Pharma Rebranding Folavit 0,4: van generiek naar niche Mobix Mobix tilt employer branding naar een hoger niveau Arega Pharma Gespierde product lancering voor Arega Pharma Fujirebio Fujirebio versterkt online prestaties DCA DCA WOONPROJECTEN BOUWT AAN IMAGO Victoria Victoria schittert met crossmediale aanpak Grandeco Grandeco trakteert medewerkers op Summer Festival GLS GLS scoort met crossmediale lanceringscampagne Fujirebio Fujirebio doorstaat de test met glans Poppies Bakeries Warm aanbevolen: de nieuwe website van Poppies Danilith Crossmediale communicatie voor de kijkwoning van Danilith Dossche Mills Online platform My Dossche Mills: warm aanbevolen voor bakkers Mitsubishi Electric Mitsubishi Electric activeert de doelgroepen Danilith Performance marketing werpt vruchten af Wilink VIA STAPPENPLAN NAAR HOGERE PERFORMANCE Gyproc Online activatiecampagne overtuigt consument BelgoControl Klassieke nieuwjaarsdrink neemt originele vlucht