Een nieuw natuurlijk voedingssupplement lanceren op de consumentenmarkt, dat vraagt om een crossmediale aanpak. En laat dat nu net op het D’M&S-lijf geschreven zijn!

Een voedingssupplement voor echte sporters

Myotop is een natuurlijk voedingssupplement met granaatappel en creatine in de vorm van een sportgel die opgelost wordt in water. In combinatie met lichaamsbeweging en een gezonde voeding helpt het je spierkracht en fysieke vermogens te verbeteren.

Farmaceutisch bedrijf Arega Pharma lanceert dit product begin 2021 in de apotheek en daarom riepen ze onze hulp in om dit product in de markt te zetten … een gouden zet!

Natuur als vertrekpunt

Het natuurlijke aspect van het product is uniek en onderscheidend. Dat namen we dan ook als vertrekpunt voor het conceptbeeld! Onze Myotop-loper neemt net zoals in een retro game de granaatappels op terwijl hij loopt. De prachtige setting van zijn sportsessie zorgt ervoor dat sportlustigen zich meteen gemotiveerd voelen.

Sterke online en offline campagne

Ons crossmediale team pakte deze uitdaging met beide handen aan en creëerde de ideale strategie:

  • een opvallend conceptbeeld
  • een dito display
  • een informatieve campagnesite
  • detail aid voor de apotheken Myotop aanbieden

Een aantrekkelijke website

Maar daar stopte het niet. We trokken ook de online kaart, met een website die zowel informeert, inspireert als activeert. Je vindt er informatie over de werking en voordelen van Myotop, blogs over sporten en gezonde voeding én een interactieve kaart die de dichtstbijzijnde apotheek toont op basis van postcode of gemeente. Kortom, alles voor een optimale productlaunch!