Laat je inspireren door straffe cases Hoe wij merken versterken? Dat tonen we je graag aan de hand van enkele opmerkelijke projecten. Laat je hier gerust inspireren door deze straffe brand stories. Kies een tool Above the line Bedrijfsevenementen Beurzen Branding & Campaigns Branding & Graphics Branding / Strategie Congressen & seminaries Content creation Direct Mailing E-Commerce Employer branding / HRM Hybride events Incentives Influencer marketing Intranet & extranet Lead generation Locatieontwikkeling (-) Loyalty Platform (-) Marketing automation Online Advertising Online Marketing Pers (-) Search Engine Advertising (SEA) Search engine marketing Social media advertising (-) Sportmarketing Standenbouw Video & Motion Graphics Webapplicaties Websites Kies een sector Construction Food & Beverage Health & Care Home & Living Industry Retail Services Markt Internationaal (-) Nationaal Campagne type Business Consumer Apok APOK zet in op engagement ABB ABB promoot veiligheid op het werk Wilo Wilo krijgt cool online loyalty platform Scandinavian Tobacco Group Scandinavian Tobacco Group scoort met online spaarplatform ABB ABB houdt installateurs happy Earnieland Earnieland krijgt facelift voor meer impact ABB ABB-Vynckier gaat voor meer customer engagement en leads Vermo Carports Vermo communicatie krijgt vleugels Vanden Bussche Wij gaven de online zichtbaarheid van het bouwbedrijf een boost met een nieuwe website, een opvallende online marketingstrategie en een tracking tool die sales toelaat efficiënt leads te genereren. Cordeel Cordeel Group werft Champions met grote C Arega Pharma Gespierde product lancering voor Arega Pharma Energia Datavisualisatie versterkt nieuwe contentsite BPF Mitsubishi Electric Mitsubishi Electric maakt je warm voor warmtepompen DCA DCA WOONPROJECTEN BOUWT AAN IMAGO SGS SGS zoekt testpiloten (m/v) Moments Furniture Moments furniture mikt op meer conversies Roto Roto opent deuren met nieuw loyalty platform EnergiQ Een slim platform voor een nieuw (op)voedingsconcept Seyntex Seyntex-branding in een nieuw jasje GLS GLS scoort met crossmediale lanceringscampagne Danilith Crossmediale communicatie voor de kijkwoning van Danilith Dossche Mills Online platform My Dossche Mills: warm aanbevolen voor bakkers Philips TV Philips TV zet zijn doelgroepen in de kijker Imperial Meat Products Online (loyalty)platform verhoogt interactie Wilink VIA STAPPENPLAN NAAR HOGERE PERFORMANCE Gyproc Online activatiecampagne overtuigt consument Eternit Opvallende campagne voor een zonnige toekomst HeidelbergCement Maximale betrokkenheid met herkenbare campagne