Hoe wij merken versterken? Dat tonen we je graag aan de hand van enkele opmerkelijke projecten. Laat je hier gerust inspireren door deze straffe brand stories. Kies een tool Bedrijfsevenementen Beurzen Branding & Campaigns Branding & Graphics Branding / Strategie Content creation Direct Mailing E-Commerce Employer branding / HRM Influencer marketing Lead generation (-) Locatieontwikkeling Marketing automation Online Advertising (-) Online Marketing Search Engine Advertising (SEA) Search engine marketing Social media advertising Standenbouw Video & Motion Graphics Websites Kies een sector Construction Food & Beverage (-) Health & Care (-) Home & Living Industry Retail Services Markt Internationaal Nationaal Campagne type Business Consumer AEG AEG blijft influencen Pharmapets Kwispelende lancering voor Purviso Ronald McDonald Kinderfonds Ronald McDonald Kinderfonds in de spotlights IDM Hippe awareness campagne voor IDM DeBa Pharma DeBa Pharma boost lead generation Vertrouwenscentrum Kindermishandeling Vertrouwenscentrum Kindermishandeling in the picture Sherwin-Williams Internationale product launch voor Sherwin-Williams Tyles Tyles blijft top of mind AEG Geslaagde employer branding campagne voor AEG AEG AEG vliegt erin met virtuele Showroom Astel Medica Lancering Bacterelax roept juiste emoties op Kela Pharma Rebranding Folavit 0,4: van generiek naar niche Tyles Tyles pakt XXL uit met lead generation Arega Pharma Een evenwichtige productlaunch voor Arega Pharma AEG Net zoals vorig jaar brachten wij de retail en de consument daarvan op de hoogte met promotiemateriaal voor in de winkel, op tv en online. Vetoquinol Vlotte merkactivatie voor Flexadin Arega Pharma Gespierde product lancering voor Arega Pharma Electrolux Employer branding campagne AEG valt in de smaak Fujirebio Fujirebio versterkt online prestaties Tyles Tyles versterkt merk in stijl AEG Influencer marketing valt in de smaak bij AEG AEG AEG stoomt crossmediale campagne klaar Moments Furniture Moments furniture mikt op meer conversies Victoria Victoria schittert met crossmediale aanpak Fujirebio Fujirebio doorstaat de test met glans Healtech Een prikkelende communicatieaanpak voor Healtech Philips TV Philips TV zet zijn doelgroepen in de kijker Ergodôme Slimme content voor maximale conversie