Laat je inspireren door straffe cases Hoe wij merken versterken? Dat tonen we je graag aan de hand van enkele opmerkelijke projecten. Laat je hier gerust inspireren door deze straffe brand stories. Kies een tool Above the line Bedrijfsevenementen Beurzen Branding & Campaigns Branding & Graphics Branding / Strategie Congressen & seminaries Content creation Direct Mailing E-Commerce Employer branding / HRM Hybride events Incentives (-) Influencer marketing Intranet & extranet Lead generation Locatieontwikkeling Loyalty Platform Marketing automation Online Advertising Online Marketing Pers (-) Search Engine Advertising (SEA) Search engine marketing Social media advertising Sportmarketing Standenbouw Video & Motion Graphics Webapplicaties Websites Kies een sector Construction Health & Care Home & Living Industry Retail Services Markt Internationaal (-) Nationaal Campagne type Business Consumer AEG Co-branding AEG-Foodbag valt in de smaak IDM Hippe awareness campagne voor IDM Shopping Brugge Shopping Brugge verleidt met influencer campagne Vertrouwenscentrum Kindermishandeling Vertrouwenscentrum Kindermishandeling in the picture AEG AEG smult van live influencer marketing ABB ABB Re-connecteert op cruise-event Earnieland Earnieland krijgt facelift voor meer impact Aldi Aldi proeft van influencer event AEG AEG likes influencer marketing Vermo Carports Vermo communicatie krijgt vleugels Vanden Bussche Wij gaven de online zichtbaarheid van het bouwbedrijf een boost met een nieuwe website, een opvallende online marketingstrategie en een tracking tool die sales toelaat efficiënt leads te genereren. Cordeel Cordeel Group werft Champions met grote C Energia Datavisualisatie versterkt nieuwe contentsite BPF Mitsubishi Electric Mitsubishi Electric maakt je warm voor warmtepompen DCA DCA WOONPROJECTEN BOUWT AAN IMAGO SGS SGS zoekt testpiloten (m/v) Moments Furniture Moments furniture mikt op meer conversies Seyntex Seyntex-branding in een nieuw jasje GLS GLS scoort met crossmediale lanceringscampagne Danilith Crossmediale communicatie voor de kijkwoning van Danilith Philips TV Philips TV zet zijn doelgroepen in de kijker Wilink VIA STAPPENPLAN NAAR HOGERE PERFORMANCE Gyproc Online activatiecampagne overtuigt consument