Laat je inspireren door straffe cases Hoe wij merken versterken? Dat tonen we je graag aan de hand van enkele opmerkelijke projecten. Laat je hier gerust inspireren door deze straffe brand stories. Kies een tool Above the line Bedrijfsevenementen Beurzen (-) Branding & Campaigns Branding & Graphics Branding / Strategie Content creation Direct Mailing E-Commerce Employer branding / HRM Hybride events Influencer marketing Intranet & extranet Lead generation Locatieontwikkeling Loyalty Platform Marketing automation (-) Online Advertising Online Marketing Pers Search Engine Advertising (SEA) Search engine marketing Social media advertising Video & Motion Graphics Websites Kies een sector Construction (-) Food & Beverage Health & Care (-) Home & Living Industry Retail Services Markt Internationaal (-) Nationaal Campagne type Business Consumer Rombouts BE Rombouts en de kunst van het verleiden Gerlinéa Gerlinéa lanceert Fit & Protein Tavola Verfijnde rebranding voor Tavola Chocolade Jacques Chocolade Jacques verleidt op radio en online Rombouts Rombouts Koffie laat zich horen én zien Christiaens Projects Christiaens blijft hangen in 3D Zetus Zetus surft op golf van vernieuwing Holeki My Tarteletto, veel meer dan een webshop Rombouts Rombouts versterkt imago Lutti Lutti-monstertjes veroveren België Marelec MARELEC zoekt de Geknipte kandidaat Compass Group Compass reconnecteert met zijn medewerkers Tyles Tyles versterkt merk in stijl Alsan klantenmagazine Alsan opgefrist Bobbejaanland Bobbejaanland met een smile op radio en tv Westvlees Westvlees lanceert DéliPorc met opvallende campagne Victoria Victoria schittert met crossmediale aanpak EnergiQ Een slim platform voor een nieuw (op)voedingsconcept Bourgon Gesmaakte campagne voor Bourgon Tupperware Tupperware zet in op verfrissende rekruteringscampagne Belgosuc Belgosuc in the picture Compass Group Een event om van te smullen Bobbejaanland Bobbejaanland kleurt zijn b2b-imago Philips TV Philips TV zet zijn doelgroepen in de kijker Promeco Tempcontrol Tempcontrol serveert b2b lanceringscampagne Greenyard Jaarverslag scoort offline en online OSMO Community doet betrokkenheid groeien Brouwerij Haacht Merkimago versterkt met trendy campagne