Life is Luttiful … everywhere you go! Voor snoepmerk Lutti lanceerden we een outdoor awareness campagne waar niemand naast kon kijken. De bekende beelden van de snoepmonstertjes verspreidden we in tal van bushokjes en stations in Vlaanderen, 
Brussel en Wallonië. Zo maakten we in duizenden mensen het snoepmonstertje wakker. Graag gedaan!

En nu

Na een tv-campagne, een always-on campagne op de sociale media en verschillende online acties, trokken we voor Lutti recent de straat op.

Outdoor awareness

Met een postercampagne gaven we de merkbekendheid en zichtbaarheid van het snoepmerk opnieuw een boost. De visuals van mensen met hun favoriete snoep(monstertje) verwerkten we in een waaier aan ‘Luttiful’ affiches. Die lieten we ophangen in bushokjes en op perrons van treinstations in heel België. De locaties waren speciaal geselecteerd om de aandacht te trekken van zoveel mogelijk pendelaars en busgebruikers.

Met deze visueel opvallende awareness campagne geven we de naamsbekendheid van Lutti een extra boost.

Crossmediale campagne

Nu Fury, Paw, Drool, Lizzy en Stick overal rondhangen, kunnen mensen echt niet meer naast de snoepjes van Lutti kijken. Online, op de sociale media, outdoor, op tv, in de winkel…

Dankzij onze crossmediale aanpak blijven de snoepmonstertjes in het oog én het hart van het grote publiek.

Sweet!