Promeco ontwikkelde een nieuwe technologie die voedsel op een bord, in een glas of kom gedurende langere tijd op de juiste temperatuur houdt. Om Tempcontrol onder de aandacht te brengen van fabrikanten van tafel- en kookgerei, ontwikkelden we een sterk conceptbeeld dat we integreerden in de website én een b2b infobrochure.

Creatieve campagne
met innovatief sausje

Een sterk product vraagt om een sterk concept. Voor de lancering van Tempcontrol bedachten, ontwierpen en realiseerden onze experts een duidelijke visual met to-the-point slogans (in het Engels wegens het internationale karakter van de campagne). ...

Aanlokkelijke foodfotografie

Het conceptbeeld maakten we in samenwerking met een professionele foodfotograaf. Het gerecht moest er immers onweerstaanbaar aantrekkelijk uitzien. Vervolgens gingen onze digitale beeldbewerkers ermee aan de slag. Ze combineerden de food visuals met de technische doorsnede van een bord en werkten het geheel perfect af.

Offline & online tools:
website en brochure

Het campagneconcept werkten we intussen al uit in verschillende online en offline tools, zoals een infobrochure en de website www.tempcontrol.com.