Alsan, de badkamer-, keuken- en energiespecialist, heeft zijn klantenmagazine 'herbron.je' een update gegeven. Van een productgericht magazine transformeerden we het naar een blad waarin beleving centraal staat. Welkom in onze keuken!

Minder product, meer beleving

Enjoy Bathing, Cooking & Energy. Dat is de slogan van Alsan én meer dan ooit de rode draad doorheen het klantenmagazine van de badkamer-, keuken- en energiespecialist. Terwijl vroeger de productinformatie de boventoon voerde, heeft de nieuwe versie van 'herbron.je' een totaal ander karakter. Klanten zijn in eerste instantie immers niet op zoek naar technische informatie, maar naar inspiratie, een goed gevoel, beleving. Daarom kozen onze designers voor grote sfeerfoto’s van mensen en producten in een woonomgeving. Zo zien klanten meteen hoe, bijvoorbeeld, een douche of toilet kan ingepast worden in hun eigen badkamer. En dat verkleint de drempel voor een aankoop.

"We maakten in het magazine meer plaats voor inspiratie en beleving"

Van design tot content

Aan het ontwikkelen van het nieuwe klantenmagazine werkte niet alleen ons designteam mee. Ook de inhoud kreeg een andere stijl mee. Onze copywriters gaven de artikels een frisse toets. Naast de obligate productinfo kwam er meer plaats voor sfeer, trends en leuke en nuttige weetjes uit de badkamer-, keuken- en energiewereld. Het maakt het magazine vandaag aangenaam om te doorbladeren en te lezen. Het eerste nummer is ondertussen uit en is gratis te verkrijgen via www.alsan.be of in een van de verkooppunten in Vlaanderen.