Compass Group

Een event
om van te smullen

Op 1 juni organiseerde ons eventteam de 'Battle of the Chefs' voor foodservicespecialist Compass Group. Tijdens de finale in Tour & Taxis streden 10 koksteams om de titel ‘Signature Dish of the Year’. De 250 gasten genoten met volle teugen van het kookspektakel.

Een vingerlikkend concept

Als cateringpartner van bedrijven, zorginstellingen en scholen heeft Compass Group honderden koks in dienst. Elk jaar slijpen zij de messen in de strijd om de ‘signature dish’, een topgerecht dat Compass een jaar lang zal promoten bij zijn klanten. Op 1 juni stonden de 10 beste teams tegenover elkaar in een spannende finale van de 'Battle of the Chefs', een concept dat wij mee op smaak brachten. Het lot van de finalisten lag in handen van een 11-koppige jury. Proevers van dienst waren klanten en medewerkers van Compass Group, maar ook sterrenchef David Martin van restaurant ‘La paix’ in Anderlecht. Uiteindelijk ging het team van ING met de overwinning aan de haal. De drie koks kregen behalve de titel en een reischeque ook een award - made by D’M&S: een 3D-print van een koksmes op een voet. 

Een avondvullend programma

Ons eventteam nam de organisatie van het volledige 'Battle of the Chefs'-programma voor zijn rekening. We ontwierpen het conceptbeeld, maakten de uitnodigingen en zorgden ervoor dat de avond op rolletjes liep. Compass Group nodigde zijn klanten en medewerkers uit voor dit unieke event en trakteerde de gasten niet alleen op een kookspektakel, maar ook op een meet & greet met de chefs. De ideale gelegenheid voor een informele ontmoeting tussen Compass en zijn klanten. Ook de bekende foodjournaliste Sabine Goethals was als moderator van de partij en de aanwezige watersommeliers, barista’s en cocktailmakers deelden hun expertise tijdens workshops. Kijken naar koken, doet eten! We sloten de avond af met een walking dinner. Een avond om van te smullen dus, die in de smaak viel bij zowel gasten als deelnemers.