Hoe overtuig je mensen ervan dat ze zich dankzij jou geen zorgen hoeven te maken? 
Dat ze altijd op jou kunnen rekenen en een feilloze service genieten? Voor projectontwikkelaar Christiaens volstond één idee dat we in twee beelden in 3D uitwerkten.

Bouwen aan merkbekendheid

Nieuwe projectgronden vinden is voor projectontwikkelaars een hele opdracht geworden. Christiaens Projects blijft echter niet bij de pakken zitten. Met een campagne wil het zijn naam – en goede reputatie bekendmaken en mensen overhalen hun projectgrond, afbraakpand of leegstaand gebouw aan hen te verkopen. Wij gingen de uitdaging mee aan.

Visueel overtuigende communicatie

Wie met Christiaens in zee gaat, kan rustig achteroverleunen en relaxen. Die idee vertaalden we naar een visueel origineel concept: een hangmat in de vorm van een bouwplan en één in de vorm van een projectgrond met afbraakpand. Twee simpele beelden met een duidelijke boodschap, feilloos uitgewerkt in 3D.


En of de campagnes bleven hangen en de betrouwbare naam van Christiaens Projects een boost gaven.